انتقاد عجیب طرفداران برنتفورد از قدوس

انتقاد عجیب طرفداران برنتفورد از قدوس

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد طرفداران تیمهای انگلیسی علاقه‌ای به بازیکنان ایرانی نداشته باشند چرا که همانطور که علیرضا جهانبخش تحت هر شرایطی سوژه انتقاد برخی هواداران برایتون بود، سامان قدوس هم نمی‌تواند خودش را در دل همه هواداران برنتفورد جا کند!

به گزارش فوتبالی، قدوس در تساوی 3-3 برنتفورد مقابل نیوکاسل، برای هفتمین بار در رقابتهای این فصل لیگ جزیره به میدان رفت و 59 دقیقه در زمین بود. او 28 بار توپ را لمس کرد و از 18 پاسی که داد، 10 پاس او به مقصد رسید.

سایت معتبر سوفا اسکور به او نمره 6.6 را داده و تقریبا اکثر بازیکنان برنتفورد نمره‌ای مشابه او گرفته‌اند منتهی برخی طرفداران این تیم دل خوشی از هافبک ایرانی‌شان ندارند و خواهان کنار گذاشتن او از این تیم شده‌اند.

یکی از طرفداران برنتفورد، توئیت زده است: من دوست ندارم بازیکنی از تیم کنار گذاشته شود اما اگر قدوس را دیگر با پیراهن برنتفورد نبینم، اصلا ناراحت نخواهم شد.

کاربر دیگری درباره سامان نوشته است: امیدوارم درباره این بازیکن اشتباه کرده باشم اما به نظرم او هیچ کار خاصی در برنتفورد انجام نداده و بهتر است باشگاه هر چه زودتر با او قطع همکاری کند و از دید من تنها کار قدوس اضافه کردن تعداد کاربران ایرانی صفحات اجتماعی برنتفورد است

1984