قابی دیدنی که امباپه از مثلث MNM منتشر کرد

قابی دیدنی که امباپه از مثلث MNM منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن در این هفته از رقابت های لیگ 1 فرانسه موفق شد با نتیجه 3 بر 1 نانت را شکست دهد که در این بازی کیلیان امباپه عملکرد خوبی داشت و توانست یک گل به ثمر برساند و یک پاس گل بدهد و به طور کلی در این بازی درخشان ظاهر شود.

به گزارش فوتبالی، اما مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پی اس جی، برای این بازی تصمیم گرفت که از مثلث مسی، نیمار و امباپه موسوم به MNM در خط حمله خود استفاده کند و بدین ترتیب این سه بازیکن را کنار هم قرار داد که البته نتیجه خوبی هم گرفت و امباپه درخشان ظاهر شد و لیونل مسی هم موفق شد اولین گل خود را در رقابت های لیگ فرانسه به ثمر برساند.

کیلیان امباپه که یکی از چهره های ویژه این بازی بود، با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:"شنبه خوب با این پیروزی جدید" و بدین ترتیب از این پیروزی و کسب سه امتیاز ابراز خرسندی کرد.

اما یک قاب بسیار جالبی که امباپه در این پست در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده بود، مربوط به کنار هم قرار گرفتن مسی، نیمار و امباپه یا همان مثلث MNM بود. این مثلث در تابستان گذشته با آمدن مسی به پی اس جی شکل گرفت.

1470