عکس؛ بدشانسی عجیب مهاجم اسپانیول مقابل بارسلونا؛ دو بار تیرک را لرزاند!

عکس؛ بدشانسی عجیب مهاجم اسپانیول مقابل بارسلونا؛ دو بار تیرک را لرزاند!

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته چهاردهم از رقابت های لالیگا بارسلونا و اسپانیول در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند و در نهایت بارسلونا موفق شد با نتیجه یک بر صفر اسپانیول را شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد و ژاوی هرناندز شروع خوبی در دوران مربیگری خود در بارسلونا داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، تک گل بارسلونا در این دیدار از روی نقطه پنالتی توسط ممفیس دپای به ثمر رسید اما اسپانیول هم در این بازی فرصت هایی داشت که اگر از آن ها بهتر استفاده می کرد و یا اسیر بدشانسی نمی شد، نتیجه دربی کاتالونیا می توانست متفاوت از چیزی باشد که اکنون رقم خورده است.

شاید بدشانس ترین بازیکن دربی کاتالونیا را بتوان رائول دی توماس مهاجم اسپانیول دانست، این بازیکن دو بار تیرک دروازه بارسلونا را به لرزه درآورد اما هرگز نتوانست دروازه مارک آندره تراشتگن را باز کند.

بار اول در دقیقه 82 بود که رائول دی توماس از روی یک ضربه ایستگاهی از فاصله 25 متری دروازه بارسا تیرک دروازه را به لرزه درآورد. پرواز تراشتگن روی این صحنه دیدنی بود.

بار دوم هم در دقیقه 86 بود که رائول دی توماس این بار از روی یک سانتر و با ضربه سر تیرک عمودی دروازه بارسلونا را لرزاند و جالب اینکه در هر دو بار، ضربه دی توماس تقریبا به یک نقطه از تیرک دروازه بارسلونا برخورد کرد.

1470