روسونری علی‌رغم درخشش زلاتان در بازی جذاب مقابل فیورنتینا له شد!

روسونری علی‌رغم درخشش زلاتان در بازی جذاب مقابل فیورنتینا له شد!

پایگاه خبری فوتبالی - فیورنتینا موفق شد در دیداری حساس برابر آث میلان، به پیروزی چهار بر سه دست پیدا کند و وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشد. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب در ادامه هفته سیزدهم سری آ ایتالیا، دو تیم فیورنتینا و میلان از ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه آرتمیو فرانکی به میدان رفتند. دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که اختلاف 14 امتیازی در جدول سری آ داشتند. روسونری با 32 امتیاز در رده دوم بود و فیورنتینا با 18 امتیاز در جایگاه هشتم قرار داشت. 

در نیمه اول فیورنتینا بازی را بسیار خوب آغاز کرد و در دقیقه 15 توسط آلفرد دانکن به گل اول دست پیدا کرد. پس از این گل، میلان موقعیت‌های بسیار زیادی را در طول نیمه اول به خاطر بی دقتی مهاجمان از دست داد و در نهایت میزبان در دقیقه 45 توانست توسط ریکاردو ساپانورا اختلاف را دو برابر کند و نیمه اول با نتیجه 2-0 به سود فیورنتینا به پایان رسید. 

در نیمه دوم شاهد بازی بسیار جذاب و سرعتی بودیم. دوشان ولاهوویچ ستاره آینده دار فیورنتینا گل سوم را به ثمر رساند تا کار به نوعی برای میلان تمام شود، اما زلاتان اجازه نداد امیدهای هواداران میلان از بین برود و در دقایق 62 و 67 دو گل به ثمر رساند تا روسونری در آستانه کامبک زدن قرار بگیرد. در دقیقه 85 دوشان ولاهوویچ گل دوم خود و چهارم میزبان را زد، اما این پایان کار نبود و در ثانیه‌های پایانی، لورنزو ونوتی به اشتباه دروازه خودی را گشود و در نهایت دیدار با نتیجه 4-3 به سود فیورنتینا به پایان رسید. 

4416