رادو خاطره گل احسان پهلوان را در رفسنجان زنده کرد

رادو خاطره گل احسان پهلوان را در رفسنجان زنده کرد

پایگاه خبری فوتبالی-  شوت عقیل کعبی در حالی دروازه پرسپولیس را گشود که رادو پیش از این سابقه دریافت گل از راه دور را در این تیم داشت.

به گزارش فوتبالی،دروازه بان کروات قرمزها در حالی مقابل مس رفسنجان برای دومین بار درون دروازه پرسپولیس به میدان رفت که روی یک شوت از راه دور نتوانست واکنش خوبی از خود به نمایش بگذارد تا دروازه خود را باز شده ببیند. 

رادو که مقابل مس رفسنجان یک موقعیت مسلم را از فراز امامعلی گرفت اما در این بازی یک گل بد خورد و در حالی که اگر سرجای خود می‌ایستاد می توانست شوت محکم کعبی را مشت کند اما او بی‌جهت دو گام به سمت چپ خود برداشت و نتوانست این ضربه محکم را مهار کند تا کسانی که این بازی را از پای گیرنده‌های خود نظاره‌گر بودند شاهد یک گل زیبا باشند.

گلی که رادو از مس رفسنجان و عقیل کعبی دریافت کرد یادآور گلی بود که احسان پهلوان زمانی که در عضویت ذوب آهن بود وارد دروازه این تیم و رادوشوویچ کرد.در لیگ هفدهم و بازی ذوب آهن و پرسپولیس که در اصفهان برگزار شد ذوب آهنی‌ها با تک گل 3 امتیازی احسان پهلوان که از فاصله 30 متری به کنج دروازه قرمزها رفت دروازه این تیم را باز کرد تا رادو هم کار خاصی نتواند انجام بدهد.

در آن مسابقه هم رادو چند قدم جلوتر آماده بود و زمانی که پهلوان تصمیم به شلیک ضربه گرفت او نتوانست کار خاصی انجام دهد و دچار اشتباه محاسباتی شد.

7655