بیانکونری با دو پنالتی المپیکو را فتح کرد

بیانکونری با دو پنالتی المپیکو را فتح کرد

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس موفق شد در دیدار خارج از خانه برابر لاتزیو به پیروزی 0-2 دست پیدا کند و با 21 امتیاز به رده ششم صعود کند. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سیزدهم سری آ ایتالیا، دو تیم لاتزیو و یوونتوس از ساعت 20:30 به وقت تهران در ورزشگاه المپیکو به میدان رفتند. پیش از شروع این دیدار شاگردان مائوریسیو ساری با 21 امتیاز در رده پنجم و بانوی پیر با 18 امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار داشت. 

در نیمه اول لاتزیو بازی را بهتر آغاز کرد و یک الی دو بار موفق شد دروازه شزنی را تهدید کند، اما در دقیقه 23 خلاف جریان بازی، یوونتوس صاحب یک ضربه پنالتی شد و لئوناردو بونوچی موفق شد گل اول را وارد دروازه میزبان کند. در ادامه شاگردان ساری حملات خود را برای زدن گل تساوی ترتیب دادند، اما نتوانستند از این فرصت‌ها استفاده کنند و نیمه اول با همان تک گل بونوچی، 0-1 به سود یووه به پایان رسید. 

در نیمه دوم شاهد بازی آرام و سردی بودیم. لاتزیو علیرغم عقب بودن، نتوانستند موقعیت زهرداری روی دروازه مهمان خلق کنند. در دقیقه 83 یوونتوس صاحب یک ضربه پنالتی دیگر شد و دوباره بونوچی توانست دروازه لاتزیو را باز کند تا حساب کار 0-2 به سود یووه شود. در نهایت آلگری با همین نتیجه توانست 3 امتیاز را مال خود کند. 

4416