انتشار جزئیات جدید از پرونده جدایی فلیک از بایرن/ پای حسن در میان است!

انتشار جزئیات جدید از پرونده جدایی فلیک از بایرن/ پای حسن در میان است!

پایگاه خبری فوتبالی - هانس دیتر فلیک به عنوان دستیار نیکو کواچ به بایرن مونیخ پیوست اما پس از رسیدن به صندلی مربیگری و با وجود کسب افتخارات فراوان، حاضر نشد در مونیخ بماند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، بر کسی پوشیده نیست که علت ناراحتی و جدایی هانس دیتر فلیک از بایرن مونیخ، اختلاف دیدگاه این سرمربی با حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باواریایی ها بود.

شروع تنش ها بین سرمربی و مدیر ورزشی مونیخی ها، به اتمام فصل 2020-2019 و موضوع تقویت تیم برای فصل جدید باز می گردد. فلیک از طرفداران تیمو ورنر و کای هاورتز بود و حتی صحبت هایی هم با مهاجم لایپزیش برای حضور در بایرن مونیخ انجام داده بود. در آن زمان، شایعاتی از وجود احتمال بالای پیوستن تیمو ورنر به تیم بایرن مونیخ شنیده می شد اما سران باشگاه در بین گزینه ها، لروی سانه را انتخاب و جذب کردند که در این بین، حسن صالح حمیدزیچ نیز نقشی کلیدی در پیشبرد مذاکرات داشت. تیمو ورنر هم به بهانه‌ی نداشتن روحیه‌ی 'میا سن میا' جذب نشد!

همچنین ماریو گوتزه و یولیان دراکسلر نیز بازیکنانی بودند که به عنوان جانشینانی برای فیلیپه کوتینیو و ایوان پریشیچ در نظر گرفته شده بودند. سرجینیو دست، هادسون اودوی و ریدل باکو نیز مد نظر فلیک بودند که هیچ کدام جذب نشدند و کاستای برزیلی برای پست وینگر و سار فرانسوی برای پست دفاع راست خریداری شدند.

حتی در پست دروازه بان نیز فلیک نظر مساعدی روی الکساندر نوبل نداشت و خواهان حفظ اولرایش بود که این اتفاق نیز کاملاً بر عکس رخ داد و با جذب نوبل، اولرایش راهی هامبورگ شد.

9404