سوپرگل تماشایی کانته در شب پیروزی قاطعانه چلسی

سوپرگل تماشایی کانته در شب پیروزی قاطعانه چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی با گلهای رودیگر، کانته و پولیشیچ در زمین لسترسیتی پیروزی قاطعانه ای کسب کرد تا همچنان با اقتدار در صدر جدول لیگ برتر انگلیس بماند.

به گزارش فوتبالی، بدون تردید اتفاق ویژه بازی چلسی و لستر را باید مربوط به گل جادویی کانته دانست که در مقابل تیم سابقش یکی از زیباترین گلهای دوران فوتبالش را به ثمر رساند. در حقیقت کانته گل دوم چلسی را در حالی در دقیقه 28 به ثبت رساند که یک حرکت انفرادی و تماشاییی داشت. ستاره فرانسوی توپ را در میانه زمین برداشت و به سمت دروازه لستر  حرکت کرد و  در نهایت با یک ضربه پای چپ تماشایی دروازه حریف را گشود تا هم تیمی هایش و توخل را به شدت خوشحال کند و به چلسی کمک کند تا پیروزی ارزشمندی را کسب کند و با 29 امتیاز به شکلی قاطعانه در صدر جدول لیگ انگلیس جای بگیرد و به سمت قهرمانی در لیگ برتر حرکت کند. چلسی با روند کنونی به نظر می رسد که کاملا مهارناپذیر است و کار رقبایشان همچون لیورپول و منچسترسیتی برای گرفتن قهرمانی از آنها بسیار دشوار خواهد بود.

لستر با این شکست 15 امتیازی ماند و فعلا در رتبه دوازدهم لیگ انگلیس جای دارند که به نظر می رسد که شروع فصل چندان خوبی را نداشته اند. 

4125