عکس؛ سرکار گذاشتن بازیکن سابق آرسنال با پوشیدن پیراهن 31 تیم مختلف!

عکس؛ سرکار گذاشتن بازیکن سابق آرسنال با پوشیدن پیراهن 31 تیم مختلف!

پایگاه خبری فوتبالی - "تاک اسپورت" حسابی جک ویلشر بازیکن آرسنال را سر کار گذاشت. در حقیقت مجریان این برنامه، ویلشر را گول زدند تا پیراهن 31 تیم فوتبال مختلف را بپوشد!

به گزارش فوتبالی، در برنامه روز جمعه تاک اسپورت، اندی گلدشتاین و دارن بنت، مجریان برنامه از ویلشر خواستند تا پیراهن 31 تیم مختلف را بپوشد و رکورد گینس را بزند آن هم در حالی که چنین رکوردی کلا وجود ندارد!

ویلشر بدین ترتیب پیراهن 29 تیم مختلف شامل پیراهن مسی در بارسلونا و همچنین پیراهن تیم سابقش آرسنال را پوشید. بدین ترتیب ویلشر به 30 پیراهن رسید و به یک لباس دیگر رسید تا بتواند رکورد جعلی را بشکند. زمانی که مجری برنامه پیراهن تاتنهام را نشان داد، ویلشر اصلا خوشحال نشد. ویلشر گفت که حاضر نیست که این پیراهن را بپوشد و برایش مهم نیست که نتواند رکورد را بشکند. بعد از ان گلدشتاین به ویلشر پیراهن ولورهمپتون را داد و ویلشر با خوشحالی آن را پوشید و تصور کرد که رکورد زده است. بعد از آن مجری از بازیکن سابق آرسنال پرسید که چه حسی دارد که توانسته رکوردشکنی کند. 

کمی بعد از آن مجری به ویلشر گفت که کل این ماجرا سرکاری بوده است. بازیکن سابق ارسنال از این ماجرا حسابی ناراحت شد  و در ابتدا به یک بطری آب ضربه زد و بعد از آن با ناراحتی با مجریان دست داد و گفت:" من را سر کار گذاشتید؟"

ویلشر در پایان این شوخی پیراهن تیم ملی انگلیس را هم پوشید. البته پوشیدن کل این لباس ها باعث شده بود تا او حسابی چاق به نظر برسد. گلدشتاین در پایان شوخی هایش گفت:"جک، شبیه جادوگرها شده ای!"

4125