عبدی نگران وضعیت تیم گل‌محمدی؛ نه خوب بازی می‌کند نه نتیجه می‌گیرد

عبدی نگران وضعیت تیم گل‌محمدی؛ نه خوب بازی می‌کند نه نتیجه می‌گیرد

پایگاه خبری فوتبالی- چرا بازیکنان پرسپولیس هنوز نتوانسته‌اند خودشان را با سیستم جدید تیمشان وفق دهند؟

به گزارش فوتبالی، یحیی گل‌محمدی پرسپولیس در بازی دیروز، تیمش را مثل بازی با گل گهر، با سیستم 3-4-3 به مصاف مس رفسنجان فرستاد با این تفاوت که نسبت به بازی قبل سیدجلال به ترکیب اصلی اضافه شد و جای علیرضا ابراهیمی را در گوش راست مثلث سه نفره دفاع گرفت. خط میانی چهار نفره پرسپولیس به مانند بازی قبلی مقابل گل‌گهر بود اما در مثلث تهاجمی امید عالیشاه جای وحید امیری بازی کرد.

پرسپولیس در حالی در سومین بازی متوالی‌اش موفق به کسب پیروزی نشد که منتقدان این تیم معتقدند تیم یحیی گل‌محمدی طراوت لازم را ندارد و بازیهایش تماشاگرپسند نیست.

حسین عبدی مربی اسبق پرسپولیس درباره اینکه چرا پرسپولیس در سه هفته گذشته موفق به کسب برد نشده، به خبرنگار فوتبالی می‌گوید: قبل از اینکه کادر فنی تصمیم بگیرد سیستم بازی تیمش را تغییر بدهد باید این موضوع را در ذهن بازیکنان جا بیندازد تا آنها بتوانند به خوبی دستورات کادر فنی را در زمین پیاده کنند. با توجه به 2 بازی گذشته که پرسپولیس با سیستم 3 دفاعه بازی کرده متوجه می‌شویم که بازیکنان از نظر ذهنی هنوز به آمادگی لازم برای بازی با سیستم جدید نرسیده‌اند و علیرغم تمرین با سیستم جدید، هنوز آمادگی لازم را برای عملکرد بهتر ندارند و اگر می‌بینیم فوتبال خوبی را نتوانسته‌اند به نمایش بگذارند، یکی از دلایلش همین موضوع است.

عبدی نگران وضعیت شاگردان یحیی گل‌محمدی است: در برخی بازیها شاهد هستیم که نمایش تیم خوب نیست اما نتیجه را می‌گیرد و در برخی بازیها، تیم علیرغم بازی خوب، در فاز نتیجه‌گیری موفق نیست منتهی پرسپولیس در حال حاضر نه خوب بازی می‌کند و نه نتیجه می‌گیرد. کادر فنی باید برای حل مشکل به وجود آمده تدابیر جدیدی اتخاذ کنند تا فاصله امتیازی با رقبا بیشتر نشود چون اگر با همین سبک و سیاق ادامه دهیم شاید اتفاقات خوبی برای این تیم در جدول مسابقات رخ ندهد.

از عبدی درباره این پرسیدیم که نبود نوراللهی و کنعانی‌زادگان در پرسپولیس، چقدر در وضعیت فعلی این تیم تاثیرگذار است. پاسخ او را بخوانید: از دست دادن بازیکنانی که در ترکیب تیم نقش کلیدی داشتند و حضور آنها حائز اهمیت بود کاملا به چشم می‌آید و بازیکنان جانشین هنوز به هماهنگی لازم نرسیده‌اند. امیدوارم مجموعه تیم زودتر به هارمونی و هماهنگی لازم در فوتبالی که به نمایش می‌گذارد برسد وگرنه کار برای پرسپولیس نسبت به سالهای گذشته سخت‌تر خواهد شد.

7655