خواننده سرود جدید رئال مادرید مشخص شد

خواننده سرود جدید رئال مادرید مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - آلخاندرو سانز خواننده سرشناس و محبوب اسپانیایی قرار است که نقش ویژه ای را در بازسازی برنابئوی جدید ایفا کند.

به گزارش فوتبالی، فلورنتینو پرز در مجمع هواداران رئال مادرید اعلام کرد که آلخاندرو سانز در حال ساختن ترانه ای در مورد رئال مادرید است که قرار است که این ترانه در زمان پایان بازسازی برنابئو مورد رونمایی قرار بگیرد و احتمالا سانز آن را در مقابل هواداران رئال مادرید اجرا خواهد کرد. آلخاندرو سانز همچون پدرش طرفدار رئال مادرید است و بدین ترتیب قرار است که ترانه ای را مخصوص رئال مادرید آماده کند.

پیش از این فلورنتینو پرز در سال 2014 و پس از قهرمانی رئال مادرید در اروپا، سفارش  ترانه ای ساخته نادر خیاط یا همان "ردوان"، موزیسین مراکشی الاصل را داد که به ترانه دسیما معروف شد و جای خاصی را در قلب هواداران رئال مادرید باز کرد و حالا آلخاندرو سانز قرار است که ترانه جدیدی را آماده کند.

رئال مادرید حدود دو سال است که بازسازی برنابئو را آغاز کرده است و پیش بینی می شود که بعد از جام جهانی قطر یعنی در اواخر پاییز سال 1401 از ورزشگاه جدیدش رونمایی شود. ورزشگاهی که امکاناتی همچون سقف متحرک و چمن متحرک را دارد و نمای آن نیز به شکل مدرنی طراحی شده است.

4125