گزارش جدید رسانه روسی از دوراهی آزمون بین آتالانتا و لیون (عکس)

گزارش جدید رسانه روسی از دوراهی آزمون بین آتالانتا و لیون (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- یک رسانه روس در گزارشی به آینده ستاره ایرانی زنیت سن پترزبورگ پرداخت.

به گزارش فوتبالی، سایت «اسپورت اکسپرس» روسیه امروز در گزارشی درباره آینده سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت سن پترزبورگ از دو مقصد احتمالی این مهاجم ملی پوش خبر داد.

سایت روسی، نوشت: احساس متناقضی در باشگاه زنیت و سردار آزمون در جریان است. سران باشگاه آتالانتا به دنبال جذب ستاره ایرانی هستند. آزمون قراردادش را با زنیت تمدید نکرد تا به صورت رایگان در تابستان از این تیم روسی جدا شود.

بعد از عدم توافق آزمون با زنیت اکنون سوال اصلی این است که چگونه این بازیکن با کمترین ضرر از زنیت خارج شود یا حداقل بیشتر سود را به باشگاه برساند.

درآمدزایی از طریق آزمون به دلیل اینکه قراردادش در تابستان پیش رو به پایان می رسد سخت است به همین خاطر بهترین گزینه مبادله این بازیکن است. آزمون تنها از ایتالیا مشتری دارد و اینکه آیا این بازیکن تمایل دارد راهی آتالانتا شود بحث دیگری است.

با توجه به توانایی آزمون در فضای باز خط حمله و قدرت سرزنی بالا بهترین گزینه برای گاسپرینی سرمربی آتالانتا در خط حمله است. اما سوال اینجاست که آزمون با وجود ورود دوباره لیون به میدان و جذب این بازیکن حاضر است راهی آتالانتا شود؟

مدیر باشگاه لیون به صورت رسمی از علاقمندی خود برای جذب مهاجم ایرانی زنیت گفت. همچنین علاقمندی لیون در رسانه های معتبر دنیا پیچید و به نظر می رسد لیون در زمستان به صورت جدی وارد عمل شد و این بازیکن ایرانی را شکار کند.

6641