واکنش مدافع فرانسوی بایرن‌مونیخ به تعداد هموطنانش در این تیم آلمانی! (عکس)

واکنش مدافع فرانسوی بایرن‌مونیخ به تعداد هموطنانش در این تیم آلمانی! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع فرانسوی باواریایی ها در گفت و گو با خبرنگاران از شرایط فعلی خود در این تیم و تأثیر هم‌تیمی‌اش ها و هم‌وطنان متعددش در باشگاه نخست شهر مونیخ در خصوص پیوستن او به این باشگاه آلمانی صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، دایوت اوپامکانو، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ در ابتدای رقابت های فصل جاری از تیم لایپزیش راهی باشگاه مونیخی شد. این بازیکن ملی پوش در مورد کار کردن دوباره با یولیان ناگلزمان که در لایپزیش نیز با او بوده، می گوید:

"من رابطه بسیار خوبی با یولیان دارم. مربیانی که همه چیز را همان طور که هستند به من می گویند، دوست دارم و ناگلزمان چنین شخصی است. هرگاه عملکرد خوبی ندارم، او به سراغ من می آید و اشتباهاتم را به من یادآوری کرده و ویدئوهایی در آن مورد نشانم می دهد. یولیان از گفتن حقیقت به شما نمی ترسد. این خصلتی از اوست که بیشتر از همه دوستش دارم."

مدافع فرانسوی سابق لایپزیش در مورد جو رختکن بایرن مونیخ با وجود بازیکنان فرانسوی متعدد در این باشگاه ٱلمانی نیز می گوید:

"فکر می کنم آلمانی صحبت کردن بازیکنان مهم باشد. از این رو، سعی داریم با بقیه نفرات تیم، آلمانی حرف بزنیم. البته در بین خود فرانسوی ها، به زبان مادری خودمان صحبت می کنیم. وجود بازیکنان فرانسوی در این تیم، کمک بزرگی به من کرد."

دایوت اوپامکانو در مورد این که چه شخصی بیشترین تأثیر را در پیوستنش به باشگاه بایرن مونیخ داشته نیز اذعان کرد:

"کینگزلی کومان. از او به خاطر توصیه هایش ممنونم. وجود بازیکنان فرانسوی، یک مزیت برای من بود و امیدوارم فرانسوی های بیشتری به بایرن مونیخ بیایند."

شایان ذکر است که بازیکنانی نظیر اوپامکانو، لوکاس هرناندز، کینگزلی کومان، بنجامین پاوارد، بونا سار، نیانزو تانگی، کورنتین تولیسو و میکائیل کویزانس همگی نفرات فرانسوی بایرن مونیخ هستند.

9404