شوخی با مدافع چلسی به خاطر خوشحال نشدن از اولین بازی خواهرش

شوخی با مدافع چلسی به خاطر خوشحال نشدن از اولین بازی خواهرش

پایگاه خبری فوتبالی - ریس جیمز مدافع راست چلسی در ساعات اخیر با شوخی های زیادی از جانب کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شده چرا که انتشار تصاویری از واکنش سردش به اولین بازی خواهرش لورن برای تیم زنان چلسی به شدت وایرال شده است.

به گزارش فوتبالی، لورن 20 ساله پس از انتظاری طولانی بالاخره برای اولین بار برای چلسی بازی کرد و در پیروزی تیمش مقابل سروت در لیگ قهرمانان اروپا در ده دقیقه پایانی وارد زمین شد. لورن که تجربه حضور در منچستریونایتد را دارد، در ماه ژولای با قراردادی چهار ساله به چلسی ملحق شد تا به نوعی هم تیمی برادرش شود. مصدومیت ها اولین بازی او را به تعویق انداختند. ریس که فصل گذشته با چلسی توانست چمپیونزلیگ را ببرد، در شب اولین بازی خواهرش به همراه پدرشان نایجل روی سکوها حضور پیدا کرده بود. 

انتظار می رفت که ریس از دیدن اولین بازی خواهرش لورن در چلسی به شدت ذوق زده شود اما  تصاویر نشان می دادند که مدافع چلسی چندان هم به وجد نیامده است. در حقیقت پس از ورود لورن به زمین، ریس جیمز با بی میلی دست زد و حتی لبخند هم به چهره اش نیامد. یک کاربر به شوخی در این باره نوشته است:" انگار پدرش به زور او را به استادیوم فرستاده و مانع از آن شده تا با دوستانش به گردش برود!"

البته ملی پوش انگلیسی در پایان بازی ویدیویی از خودش در کنار خواهرش منتشر کرد. 

4125