48 ساعت حیاتی برای ستاره مصدوم فوتبال زنان

48 ساعت حیاتی برای ستاره مصدوم فوتبال زنان

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع بلندقامت تیم ملی فوتبال زنان و باشگاه خاتون بم دچار آسیب‌دیدگی سختی شده و مشخص نیست چه میزان از میادین دور خواهد بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، گلنوش خسروی مدافع 21 ساله فوتبال زنان ایران که بعد از گذراندن یک فصل پر فراز و نشیب در وچان کردستان، برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان با خاتون بم به توافق رسید و با امضای قراردادی رسماً به عضویت این تیم با سرمربیگری مرضیه جعفری در آمد، بعد از گذراندن تنها یک مسابقه با پیراهن خاتون روزهای سختی را تجربه می‌کند و به نظر می‌رسد مدت‌ها از میادین دور خواهد بود.

او که در خط دفاعی تیم ملی فوتبال زنان جایگاه ثابتی را به دست آورده و در بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا نمایش درخشانی از خود نشان داد، در هفته نخست لیگ برتر مقابل کیان نیشابور توانست بازی خوبی ارائه بدهد اما در تمرینات آماده‌سازی برای هفته دوم لیگ برتر، خسروی دچار آسیب‌دیدگی شد و با توجه به شدت آسیب وارده، تمرینات تیمش را ترک کرد.

زانوی خسروی به واسطه مصدومیت ایجاد شده، شدیداً متورم شده و او منتظر است تا با کاهش التهاب و تورم زانویش بتواند MRI بگیرد و شرایط مصدومیتش را بهتر متوجه شود؛ آنچه ارزیابی‌ها نشان داده احتمال پارگی مینیسک و یا هم پارگی رباط صلیبی است، مصدومیت سخت و دشواری که گریبان مدافع جوان و ارزنده فوتبال زنان ایران را گرفته است.

قرار است در 48 ساعت آینده شرایط مصدومیت خسروی تعیین تکلیف شده و بعد از انجام آزمایشات لازم، شدت مصدومیت و مدت زمان دوری او از میادین مشخص شود.

گفتنی است که گلنوش خسروی به رغم مصدومیت ایجاد شده، روز گذشته در دیدار خانگی تیمش مقابل هیات فوتبال البرز به ورزشگاه رفت و در کنار همبازیان خود از نزدیک نظاره‌گر برتری 4 گله خاتون بم در دومین بازی فصل بود.

جالب این‌که بعد از آن‌که زهرا قنبری موفق شد دروازه هیات فوتبال البرز را باز کند، در شادی بعد از گل ملیکا محمدی مدافع بمی‌ها از زیر پیراهنی خود با نام «گلنوش خسروی» رونمایی کرد و بازیکنان خاتون بم این‌چنین به یاد همبازی مصدوم خود بودند.

6641