گزینه جدید برای خط حمله بارسلونا: مهاجم برزیلی بازل

گزینه جدید برای خط حمله بارسلونا: مهاجم برزیلی بازل

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا به تقویت خط حمله اش نیاز دارد و هر چند که ژاوی اخیرا از لوک دی یونگ حمایت کرده اما به نظر می رسد که آنها چاره ای جز خرید در خط حمله در تابستان بعدی نداشته باشند.

به گزارش فوتبالی، سرجیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی شاید ادامه فصل را از دست بدهد و حالا موندودپورتیوو گزارش داده است که بارسلونا شرایط جذب آرتور کابرال مهاجم 23 ساله و برزیلی بازل را دنبال می کند. در حقیقت دکو و بقیه استعدادیابان بارسلونا شرایط جذب این بازیکن را دنبال می کنند. بارسلونا گزینه های دیگری نظیر استرلینگ و زیاش را هم زیر نظر دارد اما مشکلات مالی آنها باعث شده تا همچنان گزینه های ارزان تر و مقرون به صرفه تر نظیر کابرال مطرح باشند. بارسلونا مذاکراتی با وکیل این بازیکن برزیلی یعنی پائولو پیتومبیرا نیز داشته است.

کابرال با شش میلیون یورو از پالمیراس به بازل آمده و تیم سوئیسی برای انتقال وی حداقل هشت میلیون یورو خواهد خواست. البته این بازیکن فقط یک سال و نیم دیگر با بازل قرارداد دارد و همین مسئله انتقالش را آسان می کند. گفته می شود که ژاوی نیز برای این انتقال چراغ سبز نشان داده است.

کابرال فصل گذشته در لیگ سوئیس در 33 بازی هجده گل به ثمر رسانده بود و در فصل جاری نیز در سیزده بازی سیزده گل زده و چهارده پاس گل داده است. البته اگر همه تورنمنت ها را حساب کنیم، کابرال در این فصل در 24 بازی 23 گل به ثبت رسانده است.

4125