ماجرای ناراحتی سرمربی پرسپولیس از آل کثیر

ماجرای ناراحتی سرمربی پرسپولیس از آل کثیر

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پرسپولیس در پایان بازی مقابل مس رفسنجان از عملکرد مهاجم تیمش انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، عیسی آل ‌کثیر اگر چه توانست در بازی دیروز برای تیمش پنالتی بگیرد و مانع شکست پرسپولیس در رفسنجان شود اما نمایش او نه تنها رضایت یحیی گل‌محمدی را در پی نداشت بلکه گفته می‌شود او شدیدا از مهاجم تیمش انتقاد کرده که چرا نتوانسته هیچکدام از سه موقعیت گلزنی که نصیبش شده بود را تبدیل به گل کند. 

اولین موقعیت آل‌کثیر در نیمه اول بود که امید عالیشاه، با یک پاس تودر، مهاجم تیمش را در موقعیت گلزنی قرار دارد اما شوت او از زاویه بسته با واکنش داود نوشی‌صوفیانی دروازه‌بان مس رفسنجان همراه شد.

دقیقه 59 دوباره آل کثیر در موقعیت گلزنی قرار گرفت و ترجیح داد به جای آنکه توپ را به امید عالیشاه برساند، شانس خودش را برای گلزنی ادامه کند که باز هم ضربه او بی‌نتیجه بود.

در دقیقه 75 نوبت به ترابی رسید که آل‌کثیر را صاحب موقعیت کند اما مهاجم پرسپولیس بعد از دریبل نوشی صوفیانی نتوانست دروازه خالی را مس را باز کند تا یحیی گل‌محمدی کنار خط، حسابی حرص و جوش بخورد.

البته دلیل عصبانیت یحیی از مهاجم تیمش، بیشتر از آنکه به خاطر موقعیت‌سوزی عیسی برگردد، به خاطر صحنه پنالتی بود.

در حالی که ترابی مامور زدن ضربات پنالتی پرسپولیس است اما عیسی آل کثیر اصرار داشت که خودش پنالتی بزند منتهی عالیشاه این اجازه را به او نداد و توپ را به ترابی سپرد و برای اینکه آل کثیر را آرام کند به همبازی‌اش گفت که شرایط تیم از همه چیز مهمتر است.

عکس از امین قاسمیان

7655