ژاوی از چند تغییر بزرگ در ترکیب بارسلونا خبر داد

ژاوی از چند تغییر بزرگ در ترکیب بارسلونا خبر داد

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی جدید بارسلونا در کنفرانس خبری اشاره کرد که ممکن است چند تغییر در ترکیب اصلی تیم در دیدار برابر اسپانیول اعمال کند. 

به گزارش فوتبالی، دو هفته قبل، خوان لاپورتا سرانجام موفق شد تا ژاوی هرناندز را از دستان السد قطر برباید و به عنوان جانشین رونالد کومان هلندی در بارسلونا انتخاب کند. حالا امشب اولین حضور ژاوی روی نیمکت کاتالان‌ها خواهد بود. شنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، دو تیم بارسلونا و اسپانیول از چهارچوب هفته چهاردهم لالیگا در نیوکمپ به مصاف هم خواهند رفت.

به نقل از مارکا، ژاوی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "خواهیم دید چه کسانی بازی خواهند کرد. هنوز برای 11 نفر اصلی تصمیمی نگرفته‌ام و البته روی نکات مهمی در تمرینات دقت کرده بودم. بازیکنان جوان به خوبی مرا تحت تاثیر قرار داده‌اند. ما بازیکنان زیادی همچون آنسو فاتی، عثمان دمبله، مارتین بریتویت و سرخیو آگوئرو را در اختیار نداریم و مجبور به استفاده بازیکنان جوان هستیم، اما آن‌ها آماده‎‎اند. شاید چند تغییر بزرگ و سورپرایز در ترکیب مشاهده کنید و من در آخرین لحظه نظر پایانی را خواهم داد. فعلا آرام و مثبت اندیش هستم. برای بودن در مکانی که آن را خانه صدا می‌زنم، بسیار هیجان زده‌ام."

4416