نخستین خبر بد برای ژاوی از راه رسید: مصدومیت مجدد هافبک بارسلونا

نخستین خبر بد برای ژاوی از راه رسید: مصدومیت مجدد هافبک بارسلونا

ج9 یگاه خبری فوتبالی - نخستین خبر بد و ناگوار برای ژاوی هرناندز، سرمربی جدید بارسلونا روی نیمکت کاتالان ها از راه رسید و این مربی در شروع کار خود در نیوکمپ، هافبک جوان و ملی پوش تیم خود را در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه رادیو کاتالونیا، گفته می شود که پدرو لوپز گونزالس ملقب به پدری، هافبک جوان و خوش نقش تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه بارسلونا دچار مصدومیت جدیدی شده است. این بازیکن طراح و بازی‌ساز که در حال ریکاوری از آخرین مصدومیت خود بوده، هم اکنون به نظر می رسد وضعیتش بدتر از قبل شده است!

این منبع رسانه ای این چنین اشاره می کند که وضعیت آسیب دیدگی پدرو لوپز گونزالس دوباره عود کرده و باعث شده است که این هافبک طراح و کلیدی آبی اناری ها حداقل برای مدت زمان حدودا یک ماه دیگر از میادین مسابقات فوتبال و تمرینات گروهی کاتالان ها خواهد بود.

با این احتساب، پدرو لوپز گونزالس نه تنها مسابقه‌ی آبی اناری ها برابر حریفی همچون اسپانیول در چهارچوب رقابت های لیگ کشور اسپانیا یا همان لالیگا را از دست خواهد داد، بلکه در جدال حساس مقابل تیم بنفیکای پرتغال در چهارچوب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا یا همان چمپیونزلیگ اروپا نیز غایب خواهد بود، طبق این گزارش از رادیو کاتالونیا، این هافبک ملی پوش آبی اناری ها در بسیاری از بازی های حساس دیگر کاتالان ها نیز نخواهد توانست که با پیراهن تیم محبوب منطقه‌ی کاتالونیای اسپانیا در میدان مسابقات برابر حریفان حاضر بشود.

9404