طعنه خبرنگار مادریدی به تیم رقیب: فصل بعد 3 ستاره در رئال هستند اما بارسا به آلوز دل‌خوش است!

طعنه خبرنگار مادریدی به تیم رقیب: فصل بعد 3 ستاره در رئال هستند اما بارسا به آلوز دل‌خوش است!

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونای اسپانیا سرانجام دنی آلوز را مجددا به خدمت گرفته و به نیوکمپ بازگرداند که همين موضوع، دست‌مایه‌ی برخی از افراد و خبرنگاران مادریدی برای طعنه و کنایه زدن به باشگاه رقیب خود شده است.

به گزارش فوتبالی، جوزپ پدرول، خبرنگار سرشناس نشریات مادرید که اخیراً منتشر کرده، به نوعی به باشگاه رقیب یعنی بارسلونا طعنه زده است. در شرایطی که گفته می شود کیلیان امباپه، مهاجم گلزن تیم ملی فوتبال فرانسه و ستاره‌ی باشگاه پاریسن ژرمن فصل بعدی به احتمال فراوان و قریب به یکصد درصد در باشگاه نخست پایتخت اسپانیا یعنی رئال مادرید حضور خواهد داشت، جوزپ پدرول این موضوع را به مقامات و مدیران باشگاه آبی اناری پوش بندر بارسلون گوشزد کرده است. این خبرنگار در قسمتی از گزارش خود، این چنین به سران کاتالان ها طعنه زده است:

"کیلیان امباپه، کریم بنزما و وینیسیوس جونیور می توانند فصل آینده در رئال مادرید با هم بازی کنند؛ در شرایطی که در بارسلونا، ده هزار نفر دنی آلوز را تشویق می کنند!"

دنی آلوز،مدافع برزیلی و سی و هشت ساله‌ی آبی اناری ها در بدو ورود به بارسلونا، باعث ایجاد حواشی بسیاری در رسانه‌های اسپانیایی شده است.

9404