عکس؛ حسرت تلخ لواندوفسکی در شب شکست عجیب بایرن مونیخ

عکس؛ حسرت تلخ لواندوفسکی در شب شکست عجیب بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در هفته دوازدهم از رقابت های بوندسلیگا با نتیجه یک بر دو مقابل آگزبورگ شکست خورد و بدین ترتیب یک نتیجه عجیب را در این هفته از رقابت های بوندسلیگا رقم زد چرا که کمتر کسی فکرش را می کرد که بایرن مونیخ در این بازی مقابل آگزبورگ که جایگاه مناسبی در جدول ندارد، شکست بخورد.

به گزارش فوتبالی، روبرت لواندوفسکی که یکی از نامزد های فتح جایزه توپ طلا است و در سالی که گذشته عملکرد بی نظیری داشته است، در این بازی هم تک گل بایرن مونیخ را به ثمر رساند و تلاش زیادی کرد تا بلکه بتواند کامبک بزند و اوضاع را تغییر بدهد اما شرایط برای بایرن مونیخ به شکل دیگری رقم خورد و این تیم در بازی خارج از خانه شکست خورد.

این شکست دومین شکست این فصل بایرن مونیخ در بوندسلیگا به حساب می آید و برای تیمی مثل بایرن مونیخ داشتن دو شکست در دوازده هفته ابتدایی بوندسلیگا کمی عجیب به نظر می رسد. بایرن مونیخ با وجود اینکه هنوز صدرنشین است اما اگر دورتموند بازی خود را با پیروزی به پایان برساند به یک امتیازی باوارایایی ها خواهد رسید.

رابرت لواندوفسکی در بازی مقابل آگزبورگ روی یک صحنه حسرت موقعیت از دست رفته را خورد و همانطور که در تصویر مشخص است، تلخی این حسرت در پایان بازی و وقتی که بایرن مونیخ شکست خورد، خودش را نشان داد.

1470