عکسی که همسر مسی از دراز کشیدن مسی جلوی تلویزیون و دیدن هری‌پاتر منتشر کرد!

عکسی که همسر مسی از دراز کشیدن مسی جلوی تلویزیون و دیدن هری‌پاتر منتشر کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که لیونل مسی از طرفداران هری پاتر است چرا که به تازگی همسرش آنتونلا روکوزو ویدیویی را در بخش استوری های اینستاگرام خود منتشر کرده است که در آن می بینیم که لیونل مسی مقابل تلویزیون دراز کشیده است و با دقت بالایی مشغول دیدن هری پاتر است.

به گزارش فوتبالی، مسی که به تازگی از اردوی تیم ملی آرژانتین به خانه خود در پاریس فرانسه برگشته است، سعی می کند اوقات خود را در کنار خانواده سپری کند تا بدین ترتیب دلتنگی خود را برای مدتی که در آمریکای جنوبی و دور از خانواده بود، جبران کند.

همسر لیونل مسی یعنی آنتونلا روکوزو به تازگی ویدیویی را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است که در آن می بینیم لیونل مسی در مقابل تلویزیون و نزدیک شومینه دراز کشیده است و در حالی که یک بالش زیر سر خود قرار داده است، محو تماشایی هری پاتر شده است!

دو تا از پسر های لیونل مسی هم در این تصاویر دیده می شوند و آن ها مثل پدر خود دراز کشیده اند و مشغول تماشای هری پاتر هستند. به نظر می رسد که خانواده لیونل مسی به طور کلی علاقه ویژه ای به هری پاتر دارد و آن ها همه با هم مشغول تماشای آن هستند.

1470