تغییر عجیبی که در بنر جدید بارسلونا بیرون از نیوکمپ ایجاد شده است

تغییر عجیبی که در بنر جدید بارسلونا بیرون از نیوکمپ ایجاد شده است

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا به تازگی اقدام به تغییر بنر خود که بیرون از ورزشگاه نیوکمپ نصب بود گرفته است اما تغییری که در آن ایجاد شده قدری عجیب و غریب به نظر می رسد و باید دید که علت آن چه چیزی بوده است.

به گزارش فوتبالی، در بنر قبلی که بیرون از ورزشگاه نیوکمپ بود، تصاویری از بازیکنان بارسلونا را در کنار هم می دیدیم که پدری، ستاره جوان بارسلونا و تیم ملی اسپانیا هم در آن حضور داشت و او هم در بین بازیکنان بارسلونا در این بنر حاضر بود و به نظر می رسید که بارسلونا می خواهد برای یک آینده طولانی روی پدری حساب کند و بدین ترتیب به دنبال اسطوره سازی از او در باشگاه است اما اکنون در بنر جدیدی که باشگاه بارسلونا بیرون از ورزشگاه نیوکمپ نصب کرده است، خبری از پدری نیست و می بینیم که ممفیس دیپای جای او را در میان بازیکنان بارسلونا در این بنر گرفته است.

این تغییر قدری عجیب به نظر می رسد چرا که ممکن است این پیام را برساند که بارسلونا و ژاوی نمی خواهند به طور بلند مدت روی پدری حساب باز کنند. به طور کلی تغییر بنر در این مقطع از فصل در نوع خود جالب به نظر می رسد آن هم وقتی که اقدام به حذف یک بازیکن در تصاویر بنر صورت می‌گیرد و یک بازیکن دیگر جای او را می‌گیرد!

1470