شوک دوم به بایرن مونیخ وارد شد

شوک دوم به بایرن مونیخ وارد شد

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در دیدار خارج از خانه برابر آگزبورگ با نتیجه دو بر یک شکست خورد. 

به گزارش فوتبالی، پس از دو هفته تعطیلی مسابقات باشگاهی به خاطر بازی‌های ملی، جمعه شب از ساعت 23:15 به وقت تهران، هفته دوازدهم بوندسلیگا با برگزاری دیدار آگزبورگ و بایرن مونیخ در ورزشگاه WWK برگزار شد. دو تیم در شرایط کاملا متفاوتی قرار داشتند. پیش از شروع این بازی، باواریایی‌ها با 9 برد، یک تساوی و یک شکست، با 28 امتیاز در صدر جدول قرار داشتند، اما آگزبورگ با 12 امتیاز در رده شانزدهم قرار داشت. 

در نیمه اول شوک بزرگی به بایرن مونیخ وارد شد. بایرنی‌ها از همان ابتدا کار را هجومی آغاز کردند و روی دروازه میزبان فشار وارد کردند، اما این آگزبورگ بود که خلاف جریان بازی موفق شد در 23 توسط مدس پدرسن به گل اول دست پیدا کردند. بعد از این گل آگزبورگ برخلاف انتظار حمله کرد و حتی موفق شد گل دوم را نیز توسط آندره هان وارد دروازه مانوئل نویر کند. 3 دقیقه بعد از این گل، روبرت لواندوفسکی یکی از گل‌های خورده را جبران کند و نیمه اول با پیروزی 2-1 میزبان به پایان رسید. 

در نیمه دوم شاگردان یولین ناگلزمان با اختلاف تیم برتر میدان بودند و نزدیک به 11 موقعیت روی دروازه میزبان ایجاد کردند، اما نتوانستند قدر فرصت‌ها را بدانند و در نهایت دومین شکست فصل را با نتیجه 2-1 مقابل آگزبورگ پائین جدولی متحمل شدند. 

4416