واکنش سولشر به شایعات خروج هافبک انگلیسی از منچستریونایتد

واکنش سولشر به شایعات خروج هافبک انگلیسی از منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونر سولشر سرمربی نروژی منچستریونایتد تمامی شایعات مربوط به خروج جسی لینگارد از این باشگاه را تکذیب و در ادامه تاکید کرد او هنوز عضو مهمی در این باشگاه محسوب می‌شود. 

به گزارش فوتبالی، جسی لینگارد 28 ساله دوران بازیگری‌اش را از آکادمی‌های منچستریونایتد آغاز کرد. او پس از روی کار آمدن فن خال کمی فرصت بازی پیدا کرد و موفق شد کم کم به بازیکن خوبی تبدیل شود، اما در ادامه اصلا نتوانست روند خوب خودش را حفظ کند و در ابتدای سال 2021، به وستهام قرض داده شد. لینگارد در وستهام خیلی سریع احیا شد تا سولشر او را به الدترافورد بازگرداند. 

به نقل از سایت گل، اما سولشر تاکنون فرصت زیادی به لینگارد نداده است و حالا شایعاتی مبنی بر علاقه برخی از تیم‌های ایتالیایی و اسپانیایی به او شنیده می‌شود. سولشر در این باره گفت: "جسی در تمرینات حضور مفیدی دارد و برای من و تیم، بسیار آماده نشان داده است. او از این که خیلی بازی نکرده ناامید شده است. به خاطر شرایط قراردادش و مذاکرات اخیر، خیلی به او نزدیک نبودم، اما جسی هنوز بخش بزرگی از این ترکیب است. او برای تیم انرژی و کیفیت به ارمغان می‌آورد و جو بسیار خوبی در رختکن درست کرده است."

4416