اصرار کلوپ به بهبود نقاط ضعف لیورپول پیش از دیدار برابر آرسنال

اصرار کلوپ به بهبود نقاط ضعف لیورپول پیش از دیدار برابر آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول از شاگردانش خواست تا با برد مقابل آرسنال، به مسیر پیروزی بازگردند.

به گزارش فوتبالی، پیش از تعطیلی مسابقات باشگاهی به خاطر بازی‌های ملی، لیورپول در ورزشگاه لندن مقابل وستهام یونایتد تن به شکست 3-2 داد و اولین باخت فصلش را تجربه کرد. البته آن‌ها پیش از دیدار مقابل برایتون نیز به تساوی رضایت دادند و از 2 دیدار اخیر خود تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند که سبب شده کمی از کورس قهرمانی عقب بمانند. 

به نقل از سایت اسکای اسپورتس، شنبه شب از ساعت 21 به وقت تهران، دو تیم لیورپول و آرسنال در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم خواهند رفت. کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "برای ماندن در کورس قهرمانی و رتبه‌های بالای جدول، باید نتایج خوبی بگیرید، اما در هفته‌های اخیر موفق به انجام این کار نشدیم. ما برابر وستهام باختیم، اما حتی تساوی هم وضع ما را بهتر نمی‌کرد. پس می‌دانیم که باید نمایش خوبی داشته باشیم و تا پایان بجنگیم، زیرا آرسنال واقعا تیم خوبی است و ما نیز باید در آنفیلد پیروز شویم."

کلوپ در ادامه گفت: "از تعطیلات بازی‌های ملی متنفرم. از یک نظر به بازیکنان مصدوم کمک می‌کند، اما از طرفی دیگر، بقیه بازیکنان باید در طول دو هفته سخت تمرین کنند و زمان استراحتی ندارند."

4416