دروازه‌بان جدید بایرنی‌ها تهدید کرد: بدون تضمین، به مونیخ برنمی‌گردم!

دروازه‌بان جدید بایرنی‌ها تهدید کرد: بدون تضمین، به مونیخ برنمی‌گردم!

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه بان باواریایی ها که به صورت قرضی در یک تیم فرانسوی از لوشامپیونه بازی می کند، شرط خود برای بازگشت به ترکیب تیم آلمانی را بیان و تهدید کرده که بدون اجرای آن به مونیخ بر نخواهد گشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه کیکر چاپ آلمان، الکساندر نوبل، گلر قرضی بایرن مونیخ شاغل در باشگاه موناکو فرانسه ضمن اعلام رضایت از تصمیمش برای پیوستن به لیگ یک فرانسه، با خوش بینی نسبت به آینده اش در بایرن مونیخ صحبت کرد.

الکساندر نوبل فصل گذشته با قراردادی آزاد از شالکه راهی بایرن مونیخ شد. با این حال، با توجه به فرم ایده آل مانوئل نویر، این دروازه بان جوان نتوانست فرصت چندانی به دست آورد و سرانجام با قراردادی قرضی راهی موناکو شد.

در مصاحبه با کیکر، نوبل اعلام کرد که دیدگاهش هیچ تغییری نسبت به هجده ماه گذشته نداشته و همچنان نسبت به موفقیت در بایرن مطمئن است:

"من به بایرن مونیخ پیوستم زیرا آن ها برنامه حرفه ای مناسبی برای من داشتند. من هنوز زمان کافی برای حضور در بایرن مونیخ دارم. من از مانوئل نویر چیزهای زیادی یاد گرفتم. حرکات او، درک او از بازی، نحوه تعامل او با مدافعان. من نحوه واکنش او در برخی موقعیت‌ ها را با خودم مقایسه می کردم و آن چیزی که می توانستم را از او می آموختم."

طبق شنیده ها، نویر قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید خواهد کرد. نوبل در مورد آینده اش با وجود تمدید قرارداد نویر نیز گفت:

"آن چه که برایم قابل درک نیست، این است که به بایرن مونیخ برگردم و باز هم نیمکت نشین باشم و تضمینی برای بازی کردن نداشته باشم! منتظر فرصت مناسب می مانم. در حال حاضر روی موناکو متمرکز هستم."

9404