هدیه فیفادی برای اینزاگی؛ مصدومیت گلزن شیلیایی در آستانه بازی حساس با ناپولی

هدیه فیفادی برای اینزاگی؛ مصدومیت گلزن شیلیایی در آستانه بازی حساس با ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم ملی پوش شیلیایی نراتزوری نیز در آستانه‌ی مسابقه حساس و شش امتیازی این تیم مقابل شاگردان لوچیانو اسپالتی، به لیست مصدومان افعی ها اضافه شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه کوریره دلو اسپورت و شبکه اسکای اسپورتس ایتالیا، الکسیس سانچز، مهاجم ملی پوش و گلزن شیلیایی اینتر که در دقیقه‌ی سی و شش دیدار تیم ملی کشورش برابر اکوادور در چهارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به دلیل مصدومیت، زمین مسابقه را ترک کرد، از مصدومیت عضلانی رنج می‌ برد و حداقل پانزده روز دور از میادین مسابقات فوتبال خواهد بود. به این ترتیب، الکسیس سانچز دیدار حساس و شش امتیازی روز یکشنبه مقابل ناپولی، بازی با شاختار دونتسک اوکراین در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و همچنین دو مسابقه با ونتزیا و اسپتزیا در رقابت های سری آ ایتالیا را از دست خواهد داد و بعد از آن نیز شرایط این مهاجم شیلیایی افعی ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این در شرایطی است که آلساندرو باستونی، استفان دی‌ فرای و لائوتارو مارتینز نیز با مصدومیت از بازی‌ های ملی کشورهایشان به شهر میلان بازگشته اند تا دست سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی نراتزوری در دیدارهای پیش روی این باشگاه، بسته‌ تر از قبل باشد.

9404