پالایش گاز ایلام دو - کیان نیشابور یک/ برد خفیف پالایش در خانه

پالایش گاز ایلام دو - کیان نیشابور یک/ برد خفیف پالایش در خانه

پایگاه خبری فوتبالی- جدال بازنده های هفته نخست در دومین هفته لیگ برتر فوتبال بانوان، با برتری پالایش گاز ایلام در نخستین بازی خانگی‌اش همراه شد.

به گزارش فوتبالی، هفته دوم از رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران از ساعت 13 با 6 دیدار به صورت همزمان آغاز شد و پالایش گاز در ورزشگاه عدالت ایلام میزبان کیان نیشابور بود.

پالایشی‌ها که هفته نخست را با شکست تلخی پشت سر گذاشته بودند، سه امتیاز این بازی خانگی را حیاتی می‌دانستند و از سوی دیگر کیان نیز با شکست سنگینی مقابل خاتون بم به ایلام سفر کرده بود.

هر دو تیم برای جبران مافات به میدان آمدند و همین نوید یک بازی گرم و تهاجمی از سوی هر دو تیم را به هواداران می‌داد.

شاگردان ندا عزیز پور در ابتدا رو به بازی مالکانه آوردند و رفته رفته به دروازه حریف نزدیک می‌شدند. موقعیت‌های نصفه و نیمه ایلامی‌ها راه به دروازه کیان نداشت تا سرانجام میزبان در اواسط نیمه اول توسط روناک جعفر زاده به گل رسید.

در ادامه خطر جدی روی دروازه‌ها ایجاد نشد و نیمه نخست با همان یک گل به پایان رسید.

در نیمه دوم کیان به فشار حملات خود اضافه کرد و توانست بازی را روی ضربه فاطمه شجاعی به تساوی بکشد و امیدوار به کسب حداقل امتیاز ایلام را به مقصد خانه ترک کند.

دختران ایلامی که به این راحتی‌ها قصد از دست دادن سه امتیاز را نداشتند، سراپا حمله شدند و توانستند گل برتری را توسط روژین تمرینیان به ثمر برسانند. در ادامه نیز این میزبان بود که از اندوخته خود دفاع کرد و با همان نتیجه 2 بر 1 به پیروزی رسید.

پالایش گاز با این نتیجه 3 امتیازی شد و در رده هفتم جدول 12 تیمی لیگ برتر جای گرفت. کیان نیشابور نیز بدون امتیاز و با تفاضل گل منفی 6 به قعر جدول سقوط کرد.

پالایش گاز ایلام در هفته سوم رقابت های لیگ در کرج به مصاف هیأت فوتبال البرز می‌رود و کیان نیشابور نیز در اصفهان مهمان ذوب آهن خواهد بود.

7474