سپاهان اصفهان هشت - سارگل بوشهر صفر/ طوفان زرد سارگل را پر پر کرد

سپاهان اصفهان هشت - سارگل بوشهر صفر/ طوفان زرد سارگل را پر پر کرد

پایگاه خبری فوتبالی- در دومین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان، طلایی پوشان با 8 گل سارگل را گلباران کردند و دومین پیروزی پیاپی خود را جشن گرفتند.

به گزارش فوتبالی، هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، از ساعت 13 امروز با 6 دیدار به صورت همزمان برگزار شد و سپاهان در ورزشگاه صفائیه اصفهان میزبان سارگل بوشهر بود.

قضاوت این دیدار را فاطمه نصراللهی به عهده داشت و ریحانه شیرازی، سمین گوهری و زهرا صالحی او را در امر قضاوت یاری کردند.

شاگردان بیان محمودی از همان ابتدا کنترل بازی را در دست گرفتند و صاحب توپ میدان شدند. دفاع بازیکنان سارگل نیز تا دقایق ابتدایی بازی دوام داشت این تیم به خود نیامده دروازه‌اش را گشوده دید.

هاجر دباغی خود به تنهایی در نیمه نخست چهار گل به ثمر رساند و پوکر کرد. مرضیه نیکخواه و سارا ظهرابی نیا نیز دیگر گلزنان زرد پوشان بودند و نیمه نخست با نتیجه 6 بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

در نیمه دوم سارگلی‌ها در تلاش بودند تا از سنگینی شکست کم کنند. فشار های این تیم روی دروازه سپاهانی‌ها باعث شد تا مهمان صاحب یک ضربه پنالتی هم شود و پس از آنکه گل به ثمر رسید داور آن را نپذیرفت و دستور به تکرار داد و در بار دوم دروازه سپاهان بسته ماند.

زردپوشان در ادامه دست بردار سارگل نبودند و بهتر از هر زمان دیگری فرصت افزایش آوراژ گل را غنیمت شمردند. گل های هفتم و هشتم نیز توسط میترا نظری و شقایق روزبهان وارد دروازه سارگل شد.

با این نتیجه سپاهانی‌ها 6 امتیازی شدند و با تفاضل گل مثبت 9 در کنار خاتون بم در رده اول جدول رده بندی رقابت ها قرار گرفتند.

سپاهان در هفته سوم در یک بازی سخت در سیرجان به مصاف شهرداری این شهر خواهد رفت تا عیار زردپوشان در سومین هفته از رقابت‌ها مشخص شود. سارگل نیز در بوشهر پذیرای تیم قدرتمند خاتون بم خواهد بود.

7474