ورمزیار: طراحی حمله تیم ملی فوتبال برابر سوریه فوق العاده بود

ورمزیار: طراحی حمله تیم ملی فوتبال برابر سوریه فوق العاده بود

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تیم ملی فوتبال با استفاده از نقطه ضعف دفاعی سوریه طراحی فوق العاده‌ای را در خط حمله ترتیب داد و به برتری رسید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران با برتری ۳ بر صفر مقابل سوریه و ادامه روند تحسین‌برانگیز خود، در آستانه صعود به جام‌جهانی ۲۰۲۲ قرار گرفت.

صادق ورمزیار با ارزیابی دیدار ایران برابر سوریه اظهار داشت: فوتبال استفاده از لحظه‌هاست و تیم ملی فوتبال ایران بازی خوبی را برابر سوریه ارائه داد.

وی افزود: هر چند هنوز ضعف هایی در بحث دفاعی داریم اما در فاز هجومی برعکس دوران سرمربیگری کارلوس کی‌روش به حدی قوی عمل کردیم که خیلی از ضعف‌های دفاعی را پوشاندیم.

پیشکسوت استقلال عنوان کرد: در حملات بازیکنان خیلی خوب کار کرده و بتدریج با هم هماهنگ شدند و نه تنها در بازی برابر سوریه بلکه در دیدارهای گذشته هم خوب عمل کردند و این تکرار بازی‌ها در بالا بردن سطح عملکرد و هماهنگی بازیکنان بسیار موثر است.

وی با اشاره به اینکه ایران در دیدار برابر سوریه حفظ توپ کرد، گفت: در این بازی مالکیت توپ برای ایران بود اما از خیلی از فرصت‌های جناحین استفاده نکردیم ولی از ضعف سوریه در عمق دفاع، خیلی خوب استفاده کردیم و به گل رسیدیم.

ورمزیار اضافه شده وحید امیری را اتفاق مثبت این بازی دانست و افزود: امیری در این چند بازی به خوبی از تونل وسط زمین، به بازی اضافه شده است و در این دیدار هم توانست پنالتی خوبی بگیرد. در واقع تیم ملی ایران با استفاده از نقطه ضعف سوریه، طراحی حمله عالی را انجام داد.

وی اضافه کرد: نکته خوب این بازی‌ها این بود که ملی‌پوشان کورکورانه عمل نکردند و امیدوارم این موفقیت‌ها ادامه یابد.

پیشکسوت استقلال یادآور شد: برای قطعی دانستن صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی زود است. هرچند شانس صعود ما بالا است، دست کم  چهار بازی باقی مانده و باید ۱۲ امتیاز کسب کنیم و این ۱۲ امتیاز زیادتر از آن است که از حالا خود را مسافر قطر بدانیم.

7474