ملی پوشان شهر کرد صفر - شهرداری سیرجان هفت/ پرواز با بال های چترنور و فروزنده

ملی پوشان شهر کرد صفر - شهرداری سیرجان هفت/ پرواز با بال های چترنور و فروزنده

پایگاه خبری فوتبالی- دومین هفته از لیگ برتر فوتبال بانوان با رونمایی از نایب قهرمان آسیا همراه بود. همان شهرداری همیشگی با بازی چشم‌نواز و پیروزی دلچسب.

به گزارش فوتبالی، تنور رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان از ظهر امروز دوباره داغ شد و ملی پوشان شهر کرد از ساعت 13 در ورزشگاه انقلاب میزبان شهرداری سیرجان بود.

سحر بی باک سوت آغاز این دیدار را رأس ساعت 13 به صدا درآورد. ناهید جمشیدی و فرزانه شریفیان به عنوان کمک های اول و دوم و زهرا رییسی نیز به عنوان داور چهارم در قضاوت این بازی دست داشتند.

تیم ملی پوشان تازه لیگ برتری شده که هفته اول را با تساوی به پایان رساند، با بهره از امتیاز میزبانی سعی در گرفتن امتیاز از نایب قهرمان آسیا داشت. در سوی دیگر هم شهرداری پس از کسب سکوی دوم آسیا، برای هر تیمی یک رقیب ترسناک به شمار می‌رفت.

حضور عناصر تهاجمی همچون افسانه چترنور و شبنم بهشت از همان دقایق ابتدایی بازی نماینده شهر کرد را به دردسر انداخت و میزبان را مجبور به عقب نشینی کرد.

شاگردان مریم جهان نجاتی در همان 30 دقیقه ابتدایی سه بار دروازه حریف را گشودند و کار را یک سره کردند. هستی فروزنده دو بار و افسانه چترنور گلزنان شهرداری‌چی ها بودند.

در ادامه موقعیت های دو تیم گلی در بر نداشت و بازیکنان با همان نتیجه سه بر صفر به سود شهرداری سیرجان به رختکن رفتند.

در نیمه دوم تیم تازه لیگ برتری شده ملی پوشان شهر کرد عملاً حرفی برای گفتن نداشت. خط دفاعی مستحکم شهرداری با حضور فاطمه برازجانی و زینب عباسپور در قلب دفاع نفوذناپذیر تر از همیشه شده بود.

در سوی دیگر شهرداری در اندیشه افزایش گل های زده بود و این اتفاق 4 بار دیگر روی دروازه ملی پوشان صورت گرفت. ابتدا افسانه چترنور گل چهارم را به ثمر رساند و هتریک کرد.

سپس نوبت به هستی فروزنده رسید تا با گل پنجم در این دیدار دبل کند و گل ششم و هفتم توسط فهیمه ارزانی و ملیکا متولی، خامه‌ی روی کیک شادی و سرور شهرداری سیرجان بود.

شهرداری با 3 امتیاز، تفاضل گل مثبت 7 و یک بازی کمتر نسبت به بالانشینان در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفت و از همان بازی اول نشان داد که رقیب سرسختی برای کسب عنوان قهرمانی است.

ملی پوشان شهر کرد در هفته سوم از رقابت‌های لیگ، به مهمانی شهر سنندج و تیم زارع باتری خواهند رفت. همچنین شهرداری سیرجان نیز در نخستین بازی خانگی فصل خود پذیرای سپاهان اصفهان است.

7474