ملوان بندرانزلی صفر - ذوب آهن اصفهان صفر/ دوئل جهان‌چی و شهبازی برنده نداشت

ملوان بندرانزلی صفر - ذوب آهن اصفهان صفر/ دوئل جهان‌چی و شهبازی برنده نداشت

پایگاه خبری فوتبالی- دومین هفته لیگ برتر یک بازی حساس را به خود می‌دید. دیداری که در آن ملوان پذیرای ذوب‌آهن بود اما در پایان 90 دقیقه تور دروازه‌ها دست نخورده باقی ماند.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر فوتبال بانوان ایران از ساعت 13 امروز با 6 دیدار به صورت همزمان وارد هفته دوم خود شد و ملوان در ورزشگاه سردار جنگل میزبان ذوب آهن اصفهان بود.

قضاوت این دیدار حساس به مهسا قربانی، از داوران سرشناس حوزه بانوان، واگذار شد و همچنین انسیه خباز مافی نژاد، حدیثه مهدوی و فاطمه صالح آبادی در تیم داوری این بازی حضور داشتند.

ملوان هفته قبل را با یک پیروزی خارج از خانه مقابل زارع باتری پشت سر گذاشته بود و ذوبی‌ها نیز از سد پالایش گاز ایلام گذشتند. جدال دو تیم ریشه‌دار و پر قدرت این فصل لیگ بانوان جذابیت های خاص خود را داشت.

همانطور که انتظار می‌رفت، بازی گرم و پر برخورد آغاز شد. شاگردان معصومه جهان‌چی در تلاش بودند تا در همان دقایق ابتدایی فشار زیادی به حریف بیاورند و به گل برسند.

حملات انزلی‌چی ها با حملات گاندوها پاسخ داده می‌شد و دو تیم هرچه تلاش می‌کردند راه به جایی نمی‌بردند تا نیمه نخست بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم گاندوها به فشار حملات خود افزودند اما هرچه زدند به در بسته خورد و در مقابل دروازه‌بانان دو تیم نیز قصد تسلیم شدن نداشتند.

در پایان 90 دقیقه تلاش، تیمی لقب برنده را به خود اختصاص نداد و بازی با تقسیم امتیازات به پایان رسید. ملوان و ذوب آهن با این تساوی هردو 4 امتیازی شدند و رده های سوم و چهارم جدول ایستادند.

ملوان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر از همیاری ارومیه پذیرایی خواهد کرد و ذوب آهن نیز در فولادشهر به مصاف کیان نیشابو می‌رود.

7474