همیاری آذربایجان غربی صفر - زارع باتری سنندج چهار/ زارع باتری، همیاری را به چهارمیخ کشید

همیاری آذربایجان غربی صفر - زارع باتری سنندج چهار/ زارع باتری، همیاری را به چهارمیخ کشید

پایگاه خبری فوتبالی- در چارچوب دومین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان زارع باتری سنندج توانست با دبل زهرا حاتم نژاد جشنواره گل به راه بیندازد و شکست سنگینی به همیاری ارومیه تحمیل کند.

به گزارش فوتبالی، چهاردهمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران امروز با 6 دیدار همزمان وارد هفته دوم شد و در ورزشگاه شهید باکری ارومیه، همیاری میزبان زارع باتری سنندج بود.

کمیته داوران مهناز ذکایی را به عنوان قاضی این میدان برگزید و همچنین بهاره سیفی نهاوندی، ژاله طوفان‌پور و رویا ظفری در تیم داوری این دیدار حضور داشتند.

همیاری یکی از دو تیم غایب هفته اول رقابت‌ها بود و به دلیل حضور شهرداری سیرجان در رقابت های جام باشگاه های فوتبال زنان آسیا، به مرخصی اجباری رفت.

زارع باتری نیز که هفته نخست را با شکست خانگی مقابل ملوان پشت سر گذاشته بود، انگیزه بالایی داشت تا نخستین تجربه همیاری در لیگ جدید را با شکست این تیم گره بزند.

بازی از آن ساعت و برنامه‌ای که سازمان لیگ درنظر گرفته بود بسیار سریع‌تر آغاز شد. چندی از زمان بازی نگذشته بود که غزاله بنی طالبی با ارسال یک ارسال زیبا زهرا حاتم نژاد را در موقعیت عالی قرار داد و این بازیکن توانست در دقیقه 13 مهمان را پیش بیندازد.

بازی برتر زارع برتری در دقایق پس از گل هم ادامه داشت و تیم کردستانی کاملاً تیم برتر میدان بود. در دقیقه 30 بازی این بار نوبت به سمیرا محمود پور رسید که از پاس فاطمه شبان نهایت بهره را ببرد و اختلاف را دوچندان کند.

در ادامه موقعیتی روی دروازه‌ها ایجاد نشد و نیمه نخست با همان نتیجه دو بر صفر و برتری شاگردان فاطمه صادقی به پایان رسید.

در نیمه دوم همیاری برای جبران و کاهش اختلاف به میدان آمد و سعی کرد چند موقعیت روی دروازه ملیکا قاسمی ایجاد کند. اما باز این زارع باتری بود که میزبان را اسیر بازی روان و تاکتیکی خود کرد.

در دقیقه 50 بازی، فاطمه صفاراستگو که یکی از خواهران دو قلوی ترکیب تیم زارع باتری است، با یک پاس فاطمه شبان را در موقعیت خوبی قرار داد و کاپیتان تیم ملی جوانان هم قدر آن را دانست و اختلاف به عدد 3 رسید.

میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشت بی پروا حمله می‌کرد، اما این باز هم زهرا حاتم نژاد بود که در دقیقه 76 با پاس فاطمه شبان دبل کرد و گل چهارم بازی را به ثمر رساند.

زارع باتری سنندج با این پیروزی سه امتیازی شد و با تفاضل گل مثبت سه خود را تا میانه های جدول بالا کشاند. همیاری نیز بدون امتیاز در پایین جدول قرار گرفت.

همیاری ارومیه در سومین هفته از رقابت‌ها مهمان ملوان بندرانزلی خواهد بود و زارع باتری سنندج نیز در خانه به مصاف تیم تازه لیگ برتری شده ملی پوشان شهر کرد می‌رود.

7474