قوت گرفتن شایعات رفتن زیدان به منچستریونایتد؛ او در حال یادگیری زبان انگلیسی است

قوت گرفتن شایعات رفتن زیدان به منچستریونایتد؛ او در حال یادگیری زبان انگلیسی است

پایگاه خبری فوتبالی - امانوئل پتی هافبک سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه آرسنال مدعی است که زین الدین زیدان در حال آموختن زبان انگلیسی می‌باشد. 

به گزارش فوتبالی، در هفته‌های اخیر منچستریونایتد وارد یک بحران بسیار بد شد. آن‌ها پس از گذشت 11 بازی از فصل، در رده ششم قرار دارند و فاصله 9 امتیازی آن‌ها با چلسی صدرنشین، باعث خشمگین شدن هواداران این تیم شده است. شیاطین سرخ در ماه اخیر دو شکست بسیار بد 0-5 مقابل لیورپول و 0-2 مقابل منچسترسیتی را تجربه کرده‌اند و تمامی این موارد سبب شد تا اسم زیدان به عنوان جانشین اوله گونر سولشر مطرح شود. 

به نقل از سایت گل، پتی که سابقه بازی کردن با زیدان در تیم ملی فرانسه را دارد، ادعا می‌کند که سرمربی سابق رئال مادرید در حال یادگیری زبان انگلیسی برای تیم بعدی‌اش می‌باشد. او در این باره گفت: "ارتباط برقرار کردن بسیار مهم است و اگر شما قادر به صحبت کردن زبان انگلیسی در منچستریونایتد نباشید، قطعا به مشکل برخواهید خورد. به من گفته شده که او اخیر در حال یادگیری زبان انگلیسی است و البته این برای شغل او بسیار مهم است. راجع به شایعات اخیر زیدان با منچستریونایتد باید صادقانه بگویم که باور ندارم. فکر نکنم این اتفاق رخ دهد. البته او اسم بزرگی دارد، اما هیچ وقت در انگلیس بازی نکرده است و فکر نکنم بتواند به خوبی ارتباط برقرار کند."

4416