نظر کلوپ در خصوص سرمربیگری جرارد در استون ویلا

نظر کلوپ در خصوص سرمربیگری جرارد در استون ویلا

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول به سرمربیگری استیون جرارد در استون ویلا واکنش نشان داد و اذعان کرد که حالا با دقت بیشتری بازی‌های استون ویلا را نگاه خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته استیون جرارد پس از 3 فصل موفقیت آمیز در رنجرز، از این تیم جدا شد و هدایت استون ویلا را برعهده گرفت. جرارد 41 ساله موفق شد رنجرز را به اولین قهرمانی خود در لیگ اسکاتلند پس از یک دهه برساند و حالا تیم رده شانزدهمی ویلا در دستانش است. 

به نقل از سایت گل، یورگن کلوپ در سال 2015 کمی پس از اعلام خداحافظی جرارد از فوتبال، هدایت قرمزها را قبول کرد و پس از آن، جرارد رابطه نزدیکی با سرمربی سابق دورتموند برقرار کرد. کلوپ در خصوص بازگشت جرارد به لیگ برتر گفت: "صادقانه بگویم برای او خیلی خوشحالم. می‌دانم که او عاشق کارش در رنجرز بود، اما زندگی همین است. وقتی که فرصت کار در لیگ برتر انگلیس را پیدا می‌کنید، باید به دنبال آن بروید. با توجه به تاریخ و بزرگی استون ویلا، مطمئنم که از کار کردن در این باشگاه خوشحال خواهد بود. واقعا فرصت بسیار خوبی برای او و استون ویلا است. چند هفته دیگر با آن‌ها بازی داریم و بی صبرانه منتظر آن بازی هستم."

4416