فتح‌آبادی: امیری بهترین بازیکن ایران بود/ باید برای جام جهانی سنت شکنی کنیم

فتح‌آبادی: امیری بهترین بازیکن ایران بود/ باید برای جام جهانی سنت شکنی کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم پیشین تیم ملی با بیان اینکه ایران مقابل سوریه به برد خوبی دست پیدا کرد، گفت: وحید امیری با نمایش قابل قبولی که داشت بدون شک بهترین بازیکن ایران بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، غلامرضا فتح آبادی در خصوص پیروزی سه بر صفر ایران برابر سوریه در مرحله مقدماتی جام جهانی گفت: تیم ملی کشورمان نمایش بسیار خوبی داشت و توانست به یک برد دلچسب دست یابد. ما در تمام خطوط عملکرد خوبی داشتیم اگرچه سوریه رقیب سرسختی برای ما نبوده و سالهاست شکست را برابر ما پذیرا می شود اما باید قبول کنیم که یک بازی بسیار خوب از لحاظ فنی را برابر سوریه انجام دادیم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد وحید امیری تاکید کرد: بدون شک امیری بهترین بازیکن این دیدار بود. او از لحاظ فنی و بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و توانست پایه گذار دو گل تیم ملی کشورمان مقابل سوریه باشد.

فتح آبادی تاکید کرد: وحید نشان داد یک بازیکن کامل و به دور از حاشیه است که فقط تمرکزش روی پیشرفت و موفقیت در فوتبال است. او نمایش خوبی از خود نشان داد و امیدوارم بتواند در دیدارهای آینده هم این روند موفقیتش را بهتر از گذشته ادامه دهد.

مهاجم پیشین تیم ملی در خصوص سوریه، حریف ایران هم یادآور شد: سوری ها دقایقی برابر ما خوب بودند و حتی یک بار هم تیر دروازه ما را به لرزه درآوردند اما باید بپذیریم که در حد و اندازه های تیم ملی ما نیستند و سابقه نشان داده هیچ وقت نتوانستند به جز یک بار ما را شکست دهند.

فتح آبادی در مورد عملکرد اسکوچیچ و صحبت هایی مبنی بر اینکه او جام جهانی را با ایران نخواهد دید، گفت: اسکوچیچ در مراحل مقدماتی با تیم ملی نتایج خوبی کسب کرده و برای خود یک رزومه خوب را ایجاد کرده است. البته از روز اولی که او سرمربی تیم ملی ایران شد مورد انتقاد قرار گرفت و حالا هم که می برد همچنان از او انتقاد می شود و خیلی ها او را در سطح فوتبال ملی ایران نمی دانند.

وی تاکید کرد: جام جهانی یک تورنمنت بزرگ و بین المللی است و میلیون ها علاقه مند به فوتبال تماشاگر این جام معتبر هستند. تیم هایی که به جام جهانی می رسند تلاش می کنند تا شروع جام از بهترین امکانات استفاده کرده تا با قدرت از اعتبار فوتبالشان دفاع کنند. مربیان بزرگی در جام جهانی حضور دارند و اعتقاد دارم فوتبال ما هم نیاز به یک مربی بزرگ دارد. مربی که در سطح فوتبال دنیا شناخته شده باشد.

مهاجم پیشین تیم ملی در پایان خاطرنشان کرد: صعود ما در جام جهانی تقریبا قطعی شده اگر می خواهیم در جام جهانی موفق باشیم باید از همین امروز برنامه ریزی کنیم دیدارهای تدارکاتی قوی با حریفان قدرتمند، اردوهای منظم و با برنامه و تمام حمایت هایی که مسئولان فوتبال کشورمان باید از تیم ملی انجام دهند تا بتوانیم با حضوری قدرتمند این بار سنت شکنی کرده و از گروه خودمان به مرحله بعد صعود کنیم.

7474