عکس؛ ماموران امنیتی، صلاح را از دست بازیکنان گابون نجات دادند!

عکس؛ ماموران امنیتی، صلاح را از دست بازیکنان گابون نجات دادند!

پایگاه خبری فوتبالی - محمد صلاح مهاجم مصری لیورپول یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر است و نمایش درخشانش در تیم کلوپ باعث تحسین ها و تمجیدهای زیادی در سرتاسر دنیا شده است.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که فقط هواداران نیستند که شیفته بازی محمد صلاح شده اند بلکه بازیکنان درون زمین نیز شیفته او هستند. در بازی اخیر مصر و گابون در مرحله راهیابی به جام جهانی، مصر با نتیجه دو بر یک در ورزشگاه برج العرب پیروز شد که صلاح در نیم ساعت پایانی درون زمین حضور داشت.

بازیکنان گابون در پایان بازی با وجود شکست تلاش زیادی داشتند تا بتوانند پیراهن صلاح را به عنوان یادگاری به دست بیاورند. مهاجم 29 ساله در مسیر خروج از زمین بود که توسط بازیکنان حریف احاطه شد چرا که همه آنها در تلاش بودند تا بتوانند پیراهن ستاره لیورپول را تصاحب کنند. صلاح به آنها گفت که قول این پیراهن را به شخص دیگری داده است. در نهایت دو بادیگارد به کمک محمد صلاح آمدند تا او بتواند که راهی تونل شود و کسب سه امتیاز دیگر برای تیمش در مسیر راهیابی به جام جهانی را جشن بگیرد.

صلاح در بازی قبلی مصر در مقابل آنگولا دو پاس گل داده بود تا به تساوی تیم ملی مصر با نتیجه دو بر دو کمک کند.بازی مصر و آنگولا سه بار متوقف شد چرا که هواداران تیم حریف وارد زمین شده بودند و می خواستند که خودشان را به بازیکن محبوبشان محمد صلاح برسانند.

4125