داورپناه: امیدواریم با اختلاف بالا تیم بسکتبال بحرین را شکست دهیم

داورپناه: امیدواریم با اختلاف بالا تیم بسکتبال بحرین را شکست دهیم

پایگاه خبری فوتبالی- سعید داور پناه ملی پوش بسکتبال کشورمان درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سعید داور پناه ملی پوش بسکتبال ایران درباره شرایط تیم ملی کشورمان قبل از حضور در رقابت‌های بین المللی پیش رو اظهار کرد: چند روزی است که که اردو تمرینی خود را آغاز کردیم و تمرینات خود را تکرا می‌کنیم تا هماهنگی بیشتری برای مسابقات داشته باشیم. هفته آینده با تیم ملی بحرین بازی داریم و تمام توان خود را می‌گذاریم تا با بازی خوب آن‌ها را شکست دهیم.

ملی پوش بسکتبال ایران درباره عدم حضور حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی در تیم ملی ایران گفت: این ۲ بازیکن‌های بزرگی هستند، اما بچه‌ها باید هماهنگ باشد و فکر می‌کنم این بازیکن‌ها در مسابقات بزرگ بیشتر به درد تیم ملی می‌خورند و می‌توانند کمک کننده تیم باشند. امیدواریم بتوانیم در مقابل بحرین با اختلاف بالا پیروز شویم.

داور پناه درباره حمایت‌های فدراسیون بسکتبال از اعضای تیم ملی گفت: فدراسیون تا آن جایی که می‌تواند از بچه‌ها حمایت می‌کند و اگر هم مشکلی باشد بزرگ‌تر‌ها خواهند گفت.

داور پناه درباره مسابقه تدارکاتی تیم ملی گفت: انجام بازی تدارکاتی با هر تیمی باشد می‌تواند کمک کننده باشد چرا که باعث می‌شود انسجام تیمی بیشتر شود و شرایط تیم بسیار بهتر خواهد شد.

۴۱۵۴