ارسلان کاظمی: بحرین همیشه برای ایران دردسر ساز است

ارسلان کاظمی: بحرین همیشه برای ایران دردسر ساز است

پایگاه خبری فوتبالی- ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: تیم‌های عربی خصوصا بحرین، همیشه در رشته‌های ورزشی مختلف برای تیم ملی ایران دردسرساز شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، ارسلان کاظمی در حاشیه تمرین تیم ملی بسکتبال ایران، راجع به شرایط ملی‌پوشان حاضر در اردو توضیح داد: خوشبختانه ما به تازگی از لیگ برتر وارد اردوی تیم ملی شده‌ایم و این موضوع باعث بالا رفتن آمادگی بازیکنان شده است. تنها نیاز است به هماهنگی بیشتری دست پیدا کنید تا تیم ملی نتایج خوبی را در مسابقات پیش رو کسب کند. مطمئن باشید همه با انگیزه کار می‌کنند و ان‌شاءالله با دو پیروزی دل هواداران را شاد می‌کنیم.

ستاره تیم ملی بسکتبال ایران، درباره بازی مقابل بحرین نیز توضیح داد: ما با تیم‌های عربی در جام باشگاه‌های آسیا بازی کرده‌ام. چه در فوتبال، چه در بسکتبال و حتی در سایر رشته‌های ورزشی بحرینی‌ها برای ایران دردسر ساز شده‌اند. مطمئن باشید بازی سختی مقابل این تیم داریم و نمی‌توان به سادگی از این بازی گذشت، با همه تمام برابر آن‌ها قرار می‌گیریم.

او درباره تغییرات ایجاد شده در کادرفنی تیم ملی بسکتبال نیز اظهار کرد: ابتدا جا دارد از کادر قبلی آقایان شاهین‌طبع و کوهیان تشکر کرده و به آن‌ها خسته نباشید بگویم، چرا که زحمات خود را برای این تیم کشیدند و نمی‌توان از کنار آن‌ها به راحتی گذشت. کادر جدید آقایان حاتمی و هاشمی نیز دو مربی عزیزی هستند که من قبلا با آن‌ها کار کرده‌ام و از یکدیگر شناخت کافی داریم، مجموعا شرایط خوبی در تیم حاکم است و مطمئن باشید تیم خوبی را تشکیل خواهیم داد.

کاظمی درباره بازی با بحرین در منامه نیز توضیح داد: کار خیلی سختی داریم، چرا که در آنجا هواداران اجازه ورود به سالن را دارند و تقریباً دو سال است که بازیکنان ما مقابل تماشاگران وارد میدان نشده‌اند و این موضوع می‌تواند کار را سخت کند. ضمن اینکه بحرین تیم خوبی است و از دو بازیکن خارجی نیز استفاده می‌کنند. با همه این سختی‌ها باید همه بازیکنان تلاش خود را به کار بگیرند تا نتیجه مورد نظر حاصل شود.

بازیکن پست چهار تیم ملی بسکتبال، درباره بازی دوستانه با سوریه پیش از دیدار مقابل بحرین نیز گفت: این بازی دوستانه می‌تواند شبیه ساز خوبی برای ما جهت مقابله با بحران باشد. همه تیم‌های عربی از دفاع منطقه‌ای استفاده می‌کنند و زیر حلقه را خوب می‌بندند. دیدار دوستانه کمک کننده خواهد بود و ما می‌توانیم با الگو گرفتن از این بازی نتیجه مناسب را در دو دیدار برابر بحرین کسب کنیم.

۴۱۵۴