طرح؛ صعود مستقیم مسی به جام جهانی و کشیده شدن کار رونالدو به اما و اگر

طرح؛ صعود مستقیم مسی به جام جهانی و کشیده شدن کار رونالدو به اما و اگر

پایگاه خبری فوتبالی - این فیفادی هم به پایان رسید و اتفاقات عجیب و غریب زیادی در آن رخ داد چرا که در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی پرتغال با حضور کریستیانو رونالدو نتوانست به طور مستقیم راهی جام جهانی شود و سهمیه حضور در این رقابت ها را به دست بیاورد و اکنون باید در رقابت های پلی آف حاضر شود.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی پرتغال در آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر مقابل صربستان کامبک خورد و بدین ترتیب نتوانست در گروه خود اول شود و پایین تر از صربستان قرار گرفت و اکنون کار کریستیانو رونالدو برای صعود به رقابت های جام جهانی به اما و اگر کشیده شده است و پرتغال باید در فروردین 1401 در پلی آف حضور پیدا کند.

اما در آمریکای جنوبی اوضاع برای آرژانتین به شکل متفاوتی پیش رفت و تیم ملی آرژانیتن تقریبا صعود خود را به جام جهانی قطعی کرده است و خیال مسی و یارانش از حضور در جام جهانی راحت شده است و هواداران آرژانتینی منتظرند تا ببینند در سال آینده مسی چه عملکردی در جام جهانی خواهد داشت.

ممکن است که جام جهانی پیش‌رو، آخرین جام جهانی مسی و رونالدو باشد و اکنون حضور مسی در آن قطعی است اما رونالدو هنوز سهمیه حضور در آن را به دست نیاورده است و باید دید که شرایط برای او به چه شکل پیش خواهد رفت.

1470