بررسی شانس لیون برای جذب آزمون؛ همه چیز به سردار بستگی دارد

بررسی شانس لیون برای جذب آزمون؛ همه چیز به سردار بستگی دارد

پایگاه خبری فوتبالی- آیا سردار آزمون حاضر می‌شود در نقل و انتقالات زمستانی، زنیت را به مقصد لیون ترک کند؟

به گزارش فوتبالی، مهاجم ایرانی زنیت دوباره سوژه اخبار نقل و انتقالاتی شده و لیون که در تابستان به دنبال جذب این بازیکن بود، حالا در تلاش است تا دوباره او را به خدمت بگیرد.

صحبتهای جدید جونینیو مدیر ورزشی باشگاه لیون درباره آزمون نشان می‌دهد که باشگاه فرانسوی علاقه ویژه‌ای به مهاجم زنیت دارد و می‌خواهد تمام تلاشش را برای جذب این بازیکن انجام دهد.

سایت foot01 در گزارشی درباره انتقال احتمالی آزمون به لیون، به این موضوع اشاره کرده که باشگاه فرانسوی اگر واقعا به دنبال مهاجم زنیت است، باید این کار را در نقل و انتقالات زمستانی انجام دهد چرا که ژانویه آخرین مهلت این باشگاه برای توافق با زنیت درباره رضایتنامه آزمون خواهد بود و اگر سردار در زمستان راهی لیون نشود، این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی کار آسانی برای جذب او نخواهد داشت چرا که آن موقع آزمون یک بازیکن آزاد محسوب می‌شود و با توجه به این موضوع، قطعا تیمهای دیگری هم سراغ او می‌آیند.

توضیح فوتبالی: آزمون پیش از این در مصاحبه‌ای مدعی شده بود اگر بخواهد از زنیت جدا شود، ترجیح می‌دهد در پایان قراردادش با تیم روسی، این کار را انجام دهد و حالا باید منتظر ماند و دید که تا ژانویه نظر او تغییر پیدا خواهد کرد یا نه.

1984