عکس؛ تیپ خاص کریم بنزما در هواپیمای شخصی برای بازگشت به مادرید

عکس؛ تیپ خاص کریم بنزما در هواپیمای شخصی برای بازگشت به مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید با به پایان رسیدن فیفادی اکنون به مادرید برگشته است تا خود را برای بازی های باشگاهی و دیدار هایی که رئال مادرید پیش‌رو دارد، آماده کند و باید دید که عملکرد او در ادامه به چه شکل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما در حال حاضر یکی از آماده ترین و روی فرم ترین مهاجم ها به حساب می آید به طوری که او در این فیفادی هم در تیم ملی فرانسه خوش درخشید و در هر دو بازی فرانسه در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر موفق شد گلزنی کند. بنزما در تیم ملی فرانسه تشکیل یک زوج ایده آل را در کنار کیلیان امباپه داده است و خیلی از هواداران رئال مادرید منتظرند که زوج امباپه - بنزما را در فصل آینده در رئال مادرید ببینند.

کریم بنزما در این فصل در رئال مادرید هم عملکرد بی نظیری داشته است به طوری که در نبود او خط حمله رئال مادرید به طور کلی فلج می شود و مادریدی ها در حال حاضر وابستگی ویژه ای به بنزما در خط حمله خود دارند.

کریم بنزما با به پایان رسیدن فیفادی با هواپیمای شخصی خود به مادرید برگشته است. او با این تیپ خاص خود با انتشار عکسی در اینستاگرام نوشت:"بازگشت به خانه"

1470