تیپ دنی آلوز در معارفه سال 2008 و معارفه امروز؛ تغییر همه چیز به جز دمپایی!

تیپ دنی آلوز در معارفه سال 2008 و معارفه امروز؛ تغییر همه چیز به جز دمپایی!

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز، امروز (چهارشنبه) به طور رسمی در بارسلونا معارفه شد و بدین ترتیب دومین دوره حضور خود را در جمع آبی و اناری ها استارت خواهد زد و باید دید که این مدافع راست کهنه کار در ترکیب تیم ژاوی به چه شکل عمل خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، اما نکته بامزه ای که در مراسم معارفه دنی آلوز وجود داشت و تبدیل به یک سوژه در رسانه ها و شبکه های اجتماعی شد، این بود که این مدافع راست برزیلی با دمپایی وارد چمن نیوکمپ شد و با این دمپایی ها بود که در مراسم معارفه حضور داشت. اما این بار اولی نیست که دنی آلوز با دمپایی به روی چمن نیوکمپ برای مراسم معارفه می آید.

دنی آلوز در سال 2008 و در زمانی که برای اولین بار راهی بارسلونا شده بود هم با دمپایی در مراسم معارفه خود شرکت کرد و اکنون هم این کار را تکرار کرده است و به همین دلیل می توان او را خرافاتی دانست.

اما اگر دیگر لباس ها و به طور کلی ظاهر امروز دنی آلوز را با سال 2008 مقایسه کنیم می بینیم که هیچ تشابه دیگری به جز همین دمپایی ها یافت نمی شود و در واقع دنی آلوز نسبت به سال 2008 به طور کلی تغییر کرده است اما همچنان برای معارفه خود دمپایی می پوشد!

1470