احتمال خروج ستاره منچستریونایتد قوت گرفت

احتمال خروج ستاره منچستریونایتد قوت گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - مینو رایولا ایجنت مشهور پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد با اشاره به این که دسامبر ماه رویاهاست، از احتمال خروج موکلش از الدترافورد خبر داد. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد ستاره سابق یوونتوس در تابستان آینده به پایان می‌رسد و سران شیاطین سرخ هنوز برای تمدید قرارداد با این هافبک 28 ساله به توافقی نرسیده‌اند. شرایط منچستریونایتد در این فصل اصلا خوب نبوده است. آن‌ها در لیگ برتر شروع بسیار خوبی همراه با کریستیانو رونالدو داشتند، اما پس از گذشت چند هفته، روند نزولی سولشر و شاگردانش آغاز شد و حالا آن‌ها در بحران جدی قرار دارند و در دیدارهای مهم ماه گذشته برابر دو رقیب دیرینه خود یعنی لیورپول و منچسترسیتی متحمل شکست شدند تا خشم هواداران این تیم برانگیخته شود. 

به نقل از سایت گل، رایولا در گفت و گویی با RAI SPORT در خصوص شایعات پیرامون پوگبا گفت: "دسامبر ماه رویاهاست و من نمی‌توانم از رویاها دست بکشم، اما بهتر است که راجع به پل صحبت نکنیم. اگر بازیکنان سابق منچستریونایتد صحبتی راجع به من و پل نکرده‌اند، پس من نیز حرف نخواهم زد. صحبت‌ها در خصوص قرارداد پل پوگبا بسیار زود است. باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. رویاهای بزرگی برای پل دارم."

از تیم‌های پاریسن ژرمن و رئال مادرید به عنوان مقصد احتمالی پوگبا نام برده می‌شود.

4416