واکنش مدافع برزیلی یوونتوس به خروج رونالدو از تورین: بدون او هم موفق می‌شويم

واکنش مدافع برزیلی یوونتوس به خروج رونالدو از تورین: بدون او هم موفق می‌شويم

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع سلسائو و بیانکونری در واکنش به ترک تورین توسط فوق ستاره پرتغالی جهان فوتبال، حضور او را برای موفقیت هر تیمی لازم ارزیابی کرده ولی کافی ندانست و ادعا کرد که بانوی پیر ایتالیا بدون این مهاجم گلزن نیز مجدداً به مسیر موفقیت و کسب افتخارات گوناگون باز خواهد گشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وب سایت رسمی رسانه گل برزیل، دنیلو، مدافع هافبک تیم ملی فوتبال برزیل و باشگاه هایی همانند رئال مادرید و منچستر سیتی که هم اکنون در تیم یوونتوس تورین ایتالیا توپ می زند، در گفت و گو با خبرنگار این رسانه در کشور برزیل و در واکنش به خروج کریستیانو رونالدو، فوق ستاره‌ی تیم ملی فوتبال پرتغال از جمع نفرات بیانکونری در آخرین ساعات مهلت قانونی پنجره نقل و انتقالات فصل تابستان گذشته گفت:

"هر تیمی ممکن است کریستیانو رونالدو را کم داشته باشد و تیم‌ هایی که او را داشته‌ اند، در غیابش دچار مشکل شدند."

مدافع ملی پوش تیم برزیل و باشگاه یوونتوس ایتالیا در ادامه نیز خاطرنشان کرد:

"با کریستیانو رونالدو هر موقعیتی گل می‌ شد. آمار که دروغ نمی‌ گویند. از کریستیانو رونالدو چیزهای زیادی یاد گرفتم و هنوز هم با این بازیکن در ارتباط هستم. عدم حضور رونالدو در کنار خودمان را احساس می‌ کنیم اما تیمی مانند یوونتوس می‌ تواند بدون حضور بازیکنی همچون کریستیانو رونالدو نیز به مسیر صحیح خود بازگردد و با فداکاری و سخت‌ کوشی، به موفقیت‌ ها و افتخارات گوناگون دست یابد. کریستیانو رونالدو نیز این موضوع را به خوبی می‌ داند." 

9404