استقبال عزیزی خادم از ملی‌پوشان در فرودگاه مهرآباد

استقبال عزیزی خادم از ملی‌پوشان در فرودگاه مهرآباد

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس فدراسیون فوتبال، چهره ویژه مراسم استقبال از ملی‌پوشان بود.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی در شرایط بعد از دو برد متوالی مقابل لبنان و سوریه به تهران برگشت که از بین لژیونرها، فقط شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان کنار بازیکنان لیگ برتری بودند و بقیه لژیونرها به تیمهای باشگاهی‌شان برگشتند.

در حالی که شاگردان اسکوچیچ بعد از برد مقابل لبنان، در یک پست اعتراضی مشترک، از نحوه رسیدگی فدراسیون فوتبال به تیم ملی انتقاد کردند، حالا به نظر می‌رسد که شرایط به نسبت روزهای گذشته، کمی بهتر شده است.

درست است که رئیس فدراسیون فوتبال، در دو بازی آخر تیم ملی کنار اسکوچیچ و شاگردانش نبود اما به گفته حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال، مساله مربوط به پاداش ملی‌پوشان حل شده و بخشی از پاداشهای تیم ملی در روزهای آینده به بازیکنان پرداخت خواهد شد و ظرف دو سه هفته آینده همه معوقات تسویه خواهد شد. اتفاقی که اگر رخ دهد بعید است دیگر شاهد پست اعتراضی مشترک بازیکنان تیم ملی باشیم.

درباره عزیزی خادم بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که رئیس فدراسیون بعد از پایان مراسم استقبال از اسکوچیچ و شاگردانش، خیلی زود فرودگاه مهرآباد را همراه حسن کامرانی‌فر ترک کرد و البته طبق روال این چند وقت گذشته با رسانه ها گفت و گو نکرد.

1984