بررسی یک شایعه جنجالی؛ آیا توتی به ميادين فوتبال برمی‌گردد؟

بررسی یک شایعه جنجالی؛ آیا توتی به ميادين فوتبال برمی‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی - از اخبار پیرامون فوتبال ایتالیا و حواشی اطراف آن، این گونه به گوش می رسد که احتمال بازگشت اسطوره‌ی باشگاه پایتخت این کشور یعنی آ اس رم ممکن است به فوتبال بازگردد اما رسانه هابعد از مدتی بررسی موضوع، حقیقت ماجرا را دریافته و اعلام کردند که مسأله، چیز دیگری است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، روز گذشته فرانچسکو توتی، اسطوره‌ی تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه پایتخت نشین آ اس رم که به گرگ های رُمی ملقب می باشند، با انتشار یک استوری در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی (به طور مشخص در اپلیکیشن اینستاگرام) حاشیه‌ ساز شد و بسیاری از هواداران فوتبال کشور چکمه ای و علاقمندان اسطوره‌ی محبوب جالوروسی تصور کردند که فرانچسکو توتی در نظر دارد تا به عرصه‌ی بازیگری و به دنیای توپ گرد فوتبال باز‌ گردد اما بعد از مدت زمان کوتاهی، مشخص شد که مسأله چیز دیگری بوده است.

فرانچسکو توتی خبر از حضورش در یک دو سالانه‌ در کشور پهناور و آسیایی جمهوری چین داده بود و قرار است به عنوان یک سفیر در آن قضیه شرکت کند. 

فرانچسکو توتی به عنوان نماد باشگاه جالوروسی و اسطوره‌ی آتزوری احتمالاً در چند دیدار به صورت نمادین، دقایقی بازی خواهد کرد اما این حضور و بازی کردن ها، به منزله‌ی بازگشت رسمی‌ فرانچسکو توتی به میادین مسابقات فوتبال نخواهد بود.

9404