حضور مدافع منچسترسیتی در یک زندان خطرناک؛ 29 درگیری فیزیکی در ماه!

حضور مدافع منچسترسیتی در یک زندان خطرناک؛ 29 درگیری فیزیکی در ماه!

پایگاه خبری فوتبالی - بنجامین مندی مدافع منچسترسیتی که به اتهام شش فقره تجاوز جنسی بازداشت شده، در زندانی نگهداری می شود که در آن به طور متوسط 29 درگیری فیزیکی در هر ماه رخ می دهد.

به گزارش فوتبالی، تا کنون شش فقره تجاوز جنسی در میان اتهامات مندی دیده می شود. این بازیکن در سه ماه اخیر تحت بازداشت بوده است و تحت کنترل پلیس چشیر قرار دارد.  مندی به انجام این تخلفات بین اکتبر 2020 تا آگوست 2021 متهم است. 

پلیس درخواست آزادی مندی به قید وثیقه را رد کرده است و به همین خاطر این بازیکن در حال حاضر در زندان "آلترکورس" در شهر لیورپول تحت بازداشت قرار دارد.بدین ترتیب بازیکن سابق تیم ملی فرانسه در این زندان "سطح بی" حضور دارد اما به نظر می رسد که زندگی کردن در این زندان به هیچ وجه آسان نیست. در حقیقت بین ژولای 2020 تا ژوئن 2021 مجموعا 338 درگیری فیزیکی در این زندان گزارش شده یعنی به طور متوسط ماهی 29 درگیری.در 35 تا از این درگیری ها سلاح وجود داشته است. یکی از زندانیان یک تیغ را در مسواکش جاسازی کرده و به خاطر این موضوع 10 ماه به حبس 35 ساله اش اضافه شده است.  این در حالیست که در این مدت به علت شیوع ویروس کرونا، زندانیان اغلب در سلول هایشان حضور داشته اند و حق خروج از آن را نداشته اند.

در طول مدت مذکور جمعیت زندانیان حاضر در زندان به طور متوسط 1113 نفر بوده است که بدین ترتیب به طور متوسط دو درصد آنها در هر ماه در درگیری های فیزیکی نقش داشته اند. به مندی اعلام شده بود که در بخش VP زندان نگهداری می شود که او در ابتدا تصور می کرد که در بخش VIP حضور خواهد داشت که مربوط به شخصیت های مشهور است اما مرتکب اشتباه شده چرا که او در حال حاضر با زندانیان خطرناک در یک مکان قرار دارد.  سیتی فعلا قرارداد مندی را به حالت تعلیق در آورده است.

4125