ادامه روزهای سخت گلزن سابق منچستر در دربی/ کسر مجدد امتیاز!

ادامه روزهای سخت گلزن سابق منچستر در دربی/ کسر مجدد امتیاز!

پایگاه خبری فوتبالی - تیره روزی های مهاجم سابق اورتون و شیاطین سرخ و سرمربی کنونی دربی کانتی انگلستان همچنان در این تیم انگلیسی ادامه دارد و در آخرین بدبیاری او در این باشگاه نُه امتیاز دیگر از قوچ‌ ها کسر شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس، باشگاه دربی‌ کانتی انگلستان به دلیل نقض قوانین EFL مجدداً با جریمه مواجه شده و این بار نُه امتیاز از این باشگاه کسر گشته که به این ترتیب، این باشگاه که سرمربیگری آن را وین رونی، بازیکن سابق تیم های اورتون و منچستر یونایتد بر عهده دارد، باید رقابت‌ های چمپیون‌ شیپ یا همان لیگ دسته یک فوتبال جزیره را با منفی سه امتیاز ادامه دهد.

همه این ها در شرایطی است که در ماه سپتامبر نیز به دلیل نقض قوانین مالی و اعلام ورشکستگی، دوازده امتیاز از این باشگاه انگلیسی کسر شده بود.

حالا شاگردان وین رونی تا پایان هفته هفدهم چمپیون‌ شیپ، هجده امتیاز با منطقه امن در جدول رده بندی لیگ دسته یک انگلیس فاصله دارند و برای فرار از سقوط به لیگ های دسته پایین تر، به چیزی شبیه به یک معجزه احتیاج خواهند داشت.

سرمربی کنونی تیم فوتبال دربی کانتی انگلیس، وین رونی است که یک بازیکن با سابقه در تیم ملی انگلیس و باشگاه هایی نظیر اورتون و منچستر یونایتد انگلستان به شمار می رود و در اولدترافورد نیز صاحب آمار برترین گلزن تاریخ این باشگاه است؛ اما ظاهرا این ستاره سابق فوتبال جزیره در کسوت مربیگری چندان خوش شانس نیست و اوضاع طبق میل او پیش نمی رود.

9404